Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Friss topikok

  • ő-szinte: @nosce: ez én vagyok :DDDDDDDDDD (2024.04.19. 12:39) Oakka Pukki és a globális felmelegedés
  • Nevem senki.: 2 hete dolgozták föl és most megint. Cotton Eye Joe youtu.be/kH4SbgahKmw?si=6JmElcO5z4mCOssC (2024.04.15. 16:29) Szerizős topic
  • nosce: 64.media.tumblr.com/ba891e878d52820a3dfd2c3f48eaddf0/7ab5891917cdf1de-97/s540x810/ab841f330bc32cc9... (2024.01.23. 16:57) Gyerünk Bolgárba le
  • ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: @Neytiri1: Kedves Neytirííhh _______ drááágáámm! Szólt NEKEM a Péter barátomm __ hogy nézzzek már ... (2023.08.21. 16:51) Womb-Józsi-Berber-Sleppy-többiek topic
  • ő-szinte: @alibaszna de la bamba: én eddig nég bele se mentem, nem hogy ugorjak :DD Nekem hideg itt a víz (2023.06.22. 17:12) Gyerünk görögbe le

A Mogyik számlálója

vv6 bullshit generátor

 


 

 

 

 

 

 

Zene blog

2015.11.13. 18:57 nosce

                                                Tezsvirek ez lesz a zene blog:

  Ide lehet belinkelni kedvenceket a commentbe, de kérlek legalább  a számnak a címét tüntessétek fel a linkje mellett, h az idetévedt mogyik legalább tudják mi csap a zarcukba  a linken:

One day
www.youtube.com/watch?v=KRAMNWzfjcg  

Cut The Cord
www.youtube.com/watch?v=9itwt_opsvQ 

I Am The Highway 
www.youtube.com/watch?v=QAfpuiDZV_c 

Magnets
www.youtube.com/watch?v=b_KfnGBtVeA 

Charango
www.youtube.com/watch?v=QER1M5a4SpQ 

Devil Pray
www.youtube.com/watch?v=0Yx-E-xG4kU 

Bad Wolf 
www.youtube.com/watch?v=i2PsXT88UeU 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neytiri1 2020.11.24. 11:18:25

29 éve halott.
Vajon milyen lenne most?
Egy csoda volt.
Hiányzik.
www.youtube.com/watch?v=ivbO3s1udic

Neytiri1 2020.12.03. 09:01:15

Akitt négyszer temettek el...
83 éve halott.

József Attila
Őszi alkonyat

Az őszutói barna alkonyat
Halkan piheg a pelyhező havon.

Vállamra érzem szép, meleg nyakad
És messzi csókod itt az ajkamon.

Hideg vonyít, agyonmart arcomat
Forró öledre mégse hajthatom.

Be messze vagy még! Bús az alkonyat,
Lágy hópihékbe hull a bánatom.

1922. nov.

Neytiri1 2020.12.08. 11:29:56

40 éve halott.
Vajon mit szólna most a világhoz?
S a világ mit szólna hozzá...
www.youtube.com/watch?v=uVXR2LYeFBI

Neytiri1 2020.12.23. 11:31:57

József Attila Szép csöndesen aludj

Szép este van. Szép csöndesen aludj.
Szomszédjaim is lefeküsznek már.
Az uccakövezők is elballagtak.
Messze-tisztán csengett a kő.
Meg a kalapács
Meg az ucca
S most csönd van.
Régen volt amikor láttalak.
Dolgos két karod is oly hűs
Mint ez a nagy csöndű folyó.
Nem is csobog csak lassan elmegy.
Oly lassan hogy elalusznak mellette a fák
Aztán a halak
A csillagok is.
És én egészen egyedül maradok.
Fáradt vagyok sokat is dolgoztam
Én is elalszom majd.
Szép csöndesen aludj.
Bizonyosan te is szomorú vagy
Azért vagyok én is szomorú.
Csönd van
A virágok most megbocsátanak.

1925.április

Neytiri1 2021.01.19. 13:26:46

Giccsnek is nevezhető akár, egyszerű dallam, elcsépelt szöveg - mondaná Valaki, de... mégis Remember When...
www.youtube.com/watch?v=TTA2buWlNyM

Neytiri1 2021.01.27. 09:27:37

265 évvel ezelőtt született ez a fenegyerek.
Kedvence a kappanragu kucsmagombával volt, de szerette a savanyú káposztát májgombóccal, sőt mandulatejet iszogatott kedvenc kávéházában, ahol még most ihatna éppen, ha nem halt volna azóta meg... (ez persze nem biztos, de az tény, hogy a kávézó 1700-ban nyílt meg).

Milos Forman szemén keresztül:
www.youtube.com/watch?v=Cy10pGVmc20

Csajkovszkij a zene Krisztusának nevezte.
Wagner hitt Istenben, Mozartban és Beethovenben.
Einstein különösen Mozart szonátáiért rajongott.
Goethe pedig azt mondta, hogy:
„Persze olyan jelenség, mint Mozart, mindig csoda marad, melyet nem lehet tovább magyarázni. De hogyan találhatna alkalmat az istenség a csodatételre, ha nem rendkívüli egyének útján próbálkozna meg olykor vele, akiken csak ámulunk, és nem értjük, honnét jönnek!”

...Mindössze 35 évet élt...

A d r y 2021.02.05. 19:27:25

@Neytiri1: nem is szokott ilyet mondani!!! Csak azt, amit ùgyis tudsz!!! <3 Nagyóón!<3

Neytiri1 2021.02.05. 21:07:23

@A d r y: nahááááát.... :)
Éppen mostanában gondoltam rád, s lőn, bevonzottalak :))))
Én is téged <3

A d r y 2021.02.05. 21:23:09

@Neytiri1: nahààààt nem is gondoltam volna!!! Jòl tudsz vonzani ùgy làtszik <3 elég erös a màgnes...<3

Neytiri1 2021.02.06. 17:59:11

@A d r y: azért gondoltam már rád előbb is, és nem jöttél, de most összeálltak a csillagok, meg az erős melegfront, és iderepített téged, amit segítettem egy kis békafül/kócságos levél/halanta bogyó/zserebe gyökér/babajgó szirup főzettel, amit egy szúnyog lábára öntöttem :)
<3 Énistéged <3

A d r y 2021.02.06. 19:54:00

@Neytiri1: tudom Dràgasàgom hallottam is meg ilyenek..:)) vagy mondtàk a csillagok:))))huuu te ilyen boszika vagy? Miket tudsz kotyvasztani...ezt a receptet jegyezd meg akkor, ez hatàsos volt:)))) Èn meg mèg annàl is jobban !!! <3 Nagyóón<3

Neytiri1 2021.02.07. 08:54:11

@vitéz Beverneky: már te is ilyen hülye vagy Vitézem, hogy ezzel a baromsággal jössz? WR, magányosan rejszoló és Vitéz Beverneky...

Neytiri1 2021.02.07. 08:59:24

@A d r y: ezeket csak azon az egy napon lehetett használni :)
Tudod, így álltak össze a... ahogy írtam.
Komoly tudomány ám ez :)))
Ma is kevergetek, de csak egy egyszerű ebédet, mindenféle bosziság nélkül.
Szép napot neked!
<3 Énistéged <3

Neytiri1 2021.02.07. 09:51:22

@vitéz Beverneky: soha nem utaltam ilyenre. Miért beszélgetnék magammal???
Már számtalanszor leírtam, hogy nem én vagyok Adry.

A d r y 2021.02.07. 10:13:13

@Neytiri1: szia Èletem<3 ja èèèrtem, akkor volt ott bèkanyàl meg bèkalàb is, így màr vilàgos, mint a vakablak:D èn tegnap büzösítettem a konyhàban meg kotyvasztottam, mint hókuszpòk, ma kihagyom<3 te mit ennél? mit eszel? szeded a vitaminokat is? Szèp napot neked is, nagyon szeretlek <3

Neytiri1 2021.02.08. 19:12:07

@A d r y: szeretem a békákat :) Na nem feldolgozni ám :)
Ha hiszed, ha nem, az sms hangom is béka kuruttyolás. És szeretem, amikor valahol fizetek, megszólal hangosan, amire a pénztáros felkapja a fejét, elmosolyodik és megbeszéljük, hogy ez nagyon aranyos.
Frankfurti leves, sertéspörkölt és nokedli volt és van ma is. Naná, hogy szedem a vitaminokat, te is, ugye? :)
Álmodtam. Hogy a boltban senkin sem volt már maszk. Furcsa volt. Furcsa, hogy már furcsa, ha maszktalan embereket látok...
Vigyázz magadra nagyon!
<3 Énistéged <3

A d r y 2021.02.09. 09:04:24

@Neytiri1: huuuu van olyan brekis hangod?De jó nekeeeed, èn is akaróóók!!!!Pedig milyen jó brekkentyüburger lenne belöle, ha szeretnèd:)))))))))akkor te is kapsz sms-t, ha fizetsz... nekem is jön èrtesítès de nem hallom, ùgy vagyok ezekkel a csengöhangokkal, meg èrtesítèsekkel, mint az òràval, nem szeretem... sem hallani azt a kolompolàst, sem pedig az idöt...na faszàn kanyargok, talàn èrthetö <3 de a brekis az tetszik, hallottam màr :)))) Jò èg te meg a maszkkal àlmodsz? Èn àllandòan elfelejtem, hogy fel kell venni, ezèrt bebasztam egyet a tàskàmba, de a boltban is elfelejtem idönkènt, mùltkor is az tünt fel, hogy furcsàn nèznek, mikor kijövök meg tèpem le magamròl...csak eldobhatòs van nekem, sokan varrattak meg vettek moshatòt, na azt nem... nem fogom sem mosni sem pedig elrakni “emlèkbe”... szedem igen èn is a vitaminokat, vigyàzok is... ràd is... most kb. 3 hònapig tart a “felügyelet” de azèrt vigyàzzàl nagyon! Szeretlek Nagyooooon!!!! <3

Neytiri1 2021.02.09. 21:20:21

@A d r y: ha néma a telefonod, akkor oly mindegy, hogy békakurutty vagy verébfütty :)
Igen, kapok értesítést és hangos is. Így most már, ha egy pénztárnál kurutty hangot hallasz, az lehet, hogy én leszek. :)
Összecsengünk, már megint:
Szóval álmodtam, amit álmodtam, aztán ugyanabba a boltba, ahol álmodtam ezt, pár nap múlva bevonultam maszk nélkül, és néztem, hogy miért néznek. Nem furcsán, csak feltűnően nézték az arcomat, de nem szóltak. Azt hittem szeretnek.
Aztán rájöttem, hogy nincs rajtam maszk.
Így milyen vicces, azt álmodtam, hogy másokon nincs maszk, rajtam van és furcsa őket látni maszk nélkül (eközben rajtam volt), a valóság pedig pont az ellenkezője, rajtuk volt és rajtam nem és én voltam furcsa annak a néhány embernek, aki látott. Érdekes, hogy a levegőn nem vettem észre, hogy akadály nélkül árad az orromba.
Kb 3 hónapig tart a felügyelet? :)))) Jó, de nagyon, jó? :))))
<3 énistéged <3

A d r y 2021.02.10. 09:09:17

@Neytiri1: annyira imàdlak:)) <3 nem mindig nèma, elèg ha halk, az màr nem zavar annyira :)))))) hàt mèg hogy! Összecsengünk, rèszben ezèrt kezdtem kutatni... a többi “dolog” meg mindig èrdekelt ès így jött sorba minden..:)) de a maszkos törtènethez csak annyi ... nem szoktam sietni, nem szeretem amikor behatàrol az idö... inkàbb hamarabb indulok...de tegnap belibegtem (kicsit sietnem kellett) a bòtba, erre egy fiatal sràc nèz rám meredt mosolygós szemekkel, èn is nèzem ( szeretem ha valakinek mosolyog a szeme bàr nem szoktam ilyet làtni gyakran... ès ilyenkor is mindig te jutsz eszembe...) jajj mondom bocsànat bocsànat veszem:)))))) mèg jò hogy a tàskàmban van egy-kèt nyamvadt maszk :))))) <3 igen, kb. 3 hónapig tart...de azèrt hamarabb elkezdek ügyködni... ne èrjen senkit “meglepi”, meg nem is àrt, söt!!!! ...elèg ha engem megleptek, ezen èn tùl vagyok... hónapokig tartott mire kiderítettem mit tolnak, szerencsère ideig-òràig tudtam “kezelni” de komoly tüneteket tudnak produkàlni...szóval ilyen tòbbet nem lesz!!!! :D ès kèpzeld mostanàban jobb oldalt nagyon jòl haladtam, most pàr hete...:D szèp napot Szívecskèm a többit tudod!!!! Nagyoooooooonnagyoooooooonnnnnnn<3

Neytiri1 2021.02.11. 10:32:22

@A d r y: szia :)))
www.youtube.com/watch?v=AGu74mAt8vQ
Mennyit utánoztuk ezt gyerekkorunkban...
Miközben írok neked, a szomszéd baba ordít. Ahogy nő, egyre nagyobb a hangja. Énekes lesz.
A szemmosoly csodálatos "tulajdonság". Valóban sok embernek nem mosolyog, és most, hogy tulajdonképpen csak ezt látjuk a másiktól, csak ebbe tudunk nézni, jól eső egy ilyen szempár :) Lassan egy éve nem látjuk, ha a másik mosolyog, csak ebből. Nekem hiányoznak az arcok az emberekről.
A vége felé írottakból nem igazán értek sokat, de ezt már megszoktam :)))
Vigyázz magadra nagyon, nő a betegek száma, de utálom már ezt...
<3 énistéged <3

A d r y 2021.02.11. 15:07:01

@Neytiri1: szia Szívecskèm <3 micsoda brekkentyüburger szökevènyeket talàltàl:)) ès utànoztuk is? Hàt arra emlèkszem, hogy mondtàk, hogy ne karattyoljak, ez meg van, de hogy utànoztuk volna :))))) Micsoda???? Megint nö a betegek szàma??Fúú, tudod hogy nö?Ùgy, mint az èn faszom!Ùgy!De nem kell aggódni, màjusban majd elmegy...talàn... na ès a kis szomszèd ènekes még mindig ordít?(èrezted a kanyart????)Mondtam, hogy nagyon kitartóak, nem adjàk fel:))) De majd elmùlik ez a korszak is, mint a karàcsony, aztàn jön a következö:))) Vigyàzz nagyon el ne fùjjon a szèl, engem reggel màr arrèbb rakott ès ùgy csùszott az ùt, na gondoltam is, nehogy megtanuljak brékezni:))) ènmegmègannàlisjobban<3

Neytiri1 2021.02.13. 11:34:56

@A d r y: szia :)))
Nálunk ment a békakurutty utánzás :)
Én azért inkább nyávogásban vagyok jó, el szoktunk beszélgetni egész komolyan és vidáman is.
Öööööö.... most akkor mi nő és mi nem, vagy mik nőnek és mik nem? :)))
Ha elmúlik Karácsony?
Úgy érzem ezt most mindenképpen meg kell hogy osszam veled :))
www.youtube.com/watch?v=DCVxHlb_nwU
Bár vártam a havat, nem ilyenre gondoltam, a szél nem kedvencem, a kocsiról jégkaparás sem, szóval (hangosaaaaaan):
www.youtube.com/watch?v=Kb9QQ4lEI4g
<3 énistéged <3

Neytiri1 2021.02.13. 12:04:13

Ha ordít a szomszédban a gyerek és nem akarom hallgatni
www.youtube.com/watch?v=loB1bMXzvJ4

A d r y 2021.02.13. 19:33:15

@Neytiri1: szia Szívecskèm<3 nem minöguminö, hanem, hogy hogy nö:)) hol lehet a hosszù ö:))) na de mindegy is:)) ettèl, ittàl, mulattàl? Remèlem pihentèl is, tàncolhatnànk kicsit, hoztam egy kis napsütèst, ha màr arra vàrsz<3 van benne bèkatalp is! Bèkakàt írtam elöbb:)))) Lábam a làbadon, one, two, three, four, ja ez nem az :))) nagyonnnnnnagyonnnn<3 www.youtube.com/watch?v=1tJEd7FEHts

A d r y 2021.02.14. 12:27:41

@Neytiri1: mit is mondhatnèk màma is, akkor hallgasd ezt !! :)))<3. www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ut1BWUCA7Fs

Neytiri1 2021.02.14. 21:06:32

@A d r y: szia :)
Attól függ mi nő, és hogy az menő? E. :)
Ettem, ittam, nem mulattam, csak az időt, de azt máskor is szoktam. Szalad is rendesen. Már vasárnap este van, de miért?
Most volt péntek. Voltam farsangi mulatságban, még álarcom is volt, ha láttad volna... :)
Virtuális volt - egyébként.
Ó, a szansajn regi...
Ha még nincs eleged ebből a műfajból -dehaigenakkoris- hadd tegyek ide egyet én is
www.youtube.com/watch?v=zYrQCArRgrc
na, erre táncikálhatunk, lábad a lábamon -hogy miért pont a tiéd az enyémen, mert noha először így írtam, de azóta ennyi táncolás után már igazán tudsz szerintem te is, így cserélhetünk is, hm? Megpróbáljuk? :) -, na szóval erre is lengjünk kicsit, alvás előtt :)

A maidat is meghallgattam, meghatottan elsimogattam egy-egy könnycseppet is közben :)
Köszönöm <3
Jó éjszakát! :)
<3 énistéged <3

Neytiri1 2021.02.16. 14:46:42

Ma van a palacsinta világnapja.
Hát akkor éljen sokáig!
www.youtube.com/watch?v=sBbwpBQVh-A

Isteni
www.youtube.com/watch?v=_wT0j5ZXCZQ

A d r y 2021.02.16. 16:42:49

@Neytiri1: szia Szívecskèm<3 gondoltam, hogy voltàl farsangolni, mert èn is voltam...bàr nem virtuàlis volt, hanem forró olajban sült...ès mackònak öltöztem..mi màsnak öltöztem volna:)))) <3 nanà, hogy tàncolunk ès cserèlünk is, igen csilingelt is itt a fülemben, mikor írtam:)))))) nem ragaszkodom hozzà, hogy mindig èn legyek felül, tudod, ilyeneken nem veszünk össze, imàdlak <3 :))) nagyon jó a sàjn is, jòt tàncoltunk, remèlem nem fàj a làbad, szànsàjn van ha kinyitom a szemem, sàjn meg ha becsukom :)) szeretlek!!<3

Neytiri1 2021.02.16. 18:31:01

@A d r y: szia Kedves :)))
Csak nem csináltál farsangi fánkot? :O
És maci voltál? Fánkot sütő maci? :)
Ma csinálj még gyorsan palacsintát, világnap van, csak ma.
Holnap meg indul a böjt. Csak 40 napig. Én egy embert ismerek, aki ezt meg szokta csinálni (nem én).
Éééééééés akkor most lábam a lábadon, te vezess, arra lépünk, amerre te akarod, de most azért inkább nyisd ki a szemed, hagyd a sájnt, nehogy elboruljunk, mint a sültkrumpli :)))
És egy kis meglepi a tánchoz :)
www.youtube.com/watch?v=giFjw-5RFMU
<3 énistégednagyon <3

A d r y 2021.02.16. 19:16:19

@Neytiri1: jajjjjne visítoooook, közben meg bekönnyezett a szemem is, kicsit erös lett az utolsó...”szó”!!!!! Na szóval jöttem, hogy írom neked milyen kurva finom az a palacsinta, csinàltam màr olyat:))))))))de nem ma!!!! Ès igen sütöttem fànkot is<3 mackóban:)))) imàdlak <3 jujjj ès màr megint a kedvenc szàmunk, azt is imàdom, okkkkèjóóó èn vagyok alul, szuper,jövök, mehet <3 <3 <3 jajj vègem van<3 Annyira!!!!!!Nagyóón!!!!!!!!

Neytiri1 2021.02.17. 15:28:27

@A d r y: kicsit erős lett az utolsó szó?
Az énistégednagyon ?
Akkor nem írom máskor, mert ha erős, akkor csíp is, és én nem akarok neked fájdalmat okozni :)
Én még sosem csináltam ilyen palacsintát, de fogok. Én sem ma. Viszont fánkot még sosem, de azt nem is tervezem, nem csak ma nem.
Találtam egy tökéletes táncot.
Sütés, főzés, mosogatás, fulladozás, betörés, lövöldözés, rendőr, bohóc, fiúk, lányok, ördögök, zászlók, háromfejű kutya...
Na, mire gondoltam? :)
www.youtube.com/watch?v=yr9lQFYsW3U
Szépeket neked :)
<3

A d r y 2021.02.17. 18:06:50

@Neytiri1: szia Èletem <3 :) igen, az volt erös...de hónapokkal ezelött, amit utoljàra írtàl az is az volt, konkrètan mèg 2 nap mùlva is èreztem!!!!De írjad!!!Nem csípett!!!<3 ès ez a zene???ezen behaltam, hàtöö ez a baràtnöm kedvence volt règen, így tàncoltunk mi is, ilyen kèsdobàló helyen :)))))) jujj:)))az elejèröl a megfogom a tànyèrt, feldobom a tànyèrt csurgatom a tànyèrt eltöröm a tányèrt jutott eszembe:)))) na táncoljunk akkor mi is Dràgasàgom, szemem nyitva, nehogy megboruljunk, ( de èn csukott szemmel azért jobban szeretem a fordított felàllàsban) làbad a làbamon, egykèthànègy:))) imàdlak!!!!<3

Neytiri1 2021.02.18. 12:51:17

@A d r y: szia :) ha jó érzés volt, akkor jó :)
Én a palacsintát szoktam feldobálni, de bele is szokott esni a megfelelő oldalával a palacsintasütőbe. Mer' ügyes vagyok és ezen nagyon tudott álmélkodni kis korában a gyermekem :)
Ma szabadságom első napján várom a szerelőt. Odakünn süt a nap, én meg idebenn ülök és várok. Aztán majd helyreállítok utána.
Holnap, amikor már nem jön a szerel ő, tuti szar idő lesz.
De legalább csicseregnek a verebek.
Ha mégis elborulunk, stipi-stopi én leszek fölül :)
Itt van a britt mutáns, inkább egy britt munkás lehetne, aki gyorsan és kosz nélkül javít, de úgy hallottam a telefonba, hogy akcentus nélkül beszéli a magyart :)
Na, szép napot neked kedves AdryM :)
<3 énistégednagyon <3

A d r y 2021.02.18. 19:04:14

@Neytiri1: szia Szívecskèm <3 huuuu a szerelöt kellett vàrnod ès mèg szabin is vagy?Hàt az jó program, föleg mikor esik az esö ès összetopogja a fél lakàst...szòltàl neki, hogy cipöt levenni!!??Ès volt alkatrèsz nàla?mert az a kedvencem, amikor èpp nincs...aztàn majd visszajön pèldàul szombaton.. Pedig milyen szèp idö volt ma, csicseregtem èn is:))) hallottad? Okèè tàncolhatunk, tudod a zenèben nagyon egysíkù vagyok, pont elgondoltam milyen lenne a fordított felàllàs, de így hogy te leszel felül, màr èrtem, akkor boruluuuunk<3 <3 <3 Jó pihenèst Dràgàm <3 Nagyóóón!!!! <3

Neytiri1 2021.02.18. 20:01:59

@A d r y: hát... kedves Adry, itt volt, megcsinálta, de estére újra elöntött a víz, úszik a fürdőszoba.
Holnap újra várok -ismét egy szabim megy el erre a szarra- szerelőt.
Nem veszik le a cipőt, minden saras. A konyha azért, mert ott írta meg a papírt, a wc azért, mert szó nélkül elment pisilni, a fürdőszoba azért, mert ott történt ez az eset és a víz a saras cipőjével... na el tudod képzelni, az előszoba meg azért, mert abból nyílik minden.
És ez holnap ismét.
A fölöttem lévő leengedte a kád vizét és az megjelent nálam a lefolyóból.
Ja, természetesen mindent felmostam, lefertőtlenítettem. Most majd holnap újra.
Szóval, nem azért jön holnap újra, mert nem volt alkatrész, hanem azért, mert valami más gond van :D
Most nem is tudom mire táncolnék...
Valami olyat, aminél lehet csapkodni, combot, bokát, csípőre tehetem a kezem, hogy hogyazabüdösakármi... :)
Jó pihenést neked is :)
<3 énistégednagyon <3

A d r y 2021.02.19. 10:13:02

@Neytiri1: na gyere akkor basszunkodaneki, csapkodhatod a combod vagy pirospacsizhatunk, èn pont erre gondoltam, lehet, hogy te nem szereted annyira, de www.youtube.com/watch?v=1ksh_UH-psQ uuuuuuuuugytuuuudtaaaamhogymegtoooooljaaaaa, imádlak<3 így sikerült nézd el nekem :)))))))<3

Neytiri1 2021.02.19. 14:54:52

@A d r y: hogy te milyen édes vagy :)))
A zene hallgatható, nem rossz, megbarátkoztunk, és köszönöm :)
Ha nem örülnék, mikor végre alszik a szomszéd kicsifiú, akkor még hangosabb is lenne :)
Erről nekem meg ez jutott eszembe, nagyon aranyos
www.youtube.com/watch?v=MLErNXIYjMg
De "basszunodaneki" akkor, hadd szóljon :))))
www.youtube.com/watch?v=gHkK23u4mQs
<3 énistégednagyon <3

A d r y 2021.02.19. 17:31:32

@Neytiri1: milyen édes vagyok?megkóstoltál? Nehogy felmenjen a cukrod<3 te! És kisfiú a szomszéd gyerek?huuuu ez kegyetlen, rosszabb, mint a vallató lámpa:))) ezért nem lett gyerekem, a tesóm pont így üvöltött állandóan, én másztam be hozzá a kiságyba..tök komszi :))))))) na és jó volt a csapkodós zene? Mikor először meghallottam, olyan vérszegényen kezdődött, elnyomtam...aztán jött a villanás az agyamba, na visszakapcsoltam, huuuuu elájultam<3 :))))) a többihez nem tudok szólni, mert kanalazom össze magam... hát a tisztaság ilyen, pont ezért kellett javítani ... nem hagyhattam ki...<3 akit a legjobban, legtisztábban leg leg legeslegjobban... és viszont is..<3 Nagyóóóón<3

Neytiri1 2021.02.20. 11:42:51

@A d r y: úgy tudom, még nem kóstoltalak meg :)))
Ma már ez a kislány, akivel apuka ágyba bújt (hú, de rosszul hangzik így) már tizenéves, hosszúhajú lányka lett, aki focizik, és talajtornázik is. Ahogy ebben a filmben bújik az apukájához és öleli és nem hagyja, hogy otthagyja, az nekünk, megnézőknek aranyos, de tudjuk, hogy azért van az a helyzet, amikor már nagyon menne az ember és aludjon már az a prücsök végre :)
Tisztaság... hát... nekem most az jut arról eszembe, hogy ma megint jön a szerel ő.
Szaladok befejezni a főzést :)
<3 énistégednagyon <3

A d r y 2021.02.20. 19:18:44

@Neytiri1: szia Szívecském <3 hát igen, nagyon aranyos kislány... de mi ez a gyerek téma????!!!!:)))))))))<3 én nem tervezem a következőben sem ám!!!!! Csak mondom, de nem úgy tűnik, hogy megússzuk:))))))))))))))))))) Remélem már befejezted a főzést, én párszor elszédültem a folyamatos ide-oda pakolástól, kéne még pár lábas, csak nem fér sehová.Próbáltam a cipőimet is összhangba hozni, de feladtam, lehetetlennek tűnik:))))) Jó pihenést Drágaságom, nagyónnnnnagyónnnn<3

Neytiri1 2021.03.02. 22:30:39

@A d r y: szia :)
Hogy mi ez a gyerektéma? Naponta találkozom vele, csak egy fal választ el tőle, tudod? :)
A főzést befejeztem azóta :)))
Én a mosogatástól szédülök már, utálok mosogatni.
Ja, a gyerekről jut eszembe, ez talán elaltatná a lelkem, majd kipróbálom, ha én hallom őt, akkor ő is hall engem :)
www.youtube.com/watch?v=Cqzs2OfOX80
<3 énistéged <3

A d r y 2021.03.03. 19:35:34

@Neytiri1: èn meg imàdlak!!! <3 làtod milyen egysíkú vagyok, mindig mondom, hogy èn vagyok a legunalmasabb nöszemèly a vilàgon:))))))lassan elèneklem az altatómat is magamnak...jobbra àttal kezdek ès akkor dobom is a kispàrnàt:)))) pihenjèl te is Èletem <3 <3 <3

Neytiri1 2021.03.04. 18:49:58

@A d r y: énistéged :)
Nem vagy unalmas nőszemély, hanem titokzatos nőszemély vagy :)
És korán alvó.
Tényleg... a párnák :)
Tudod mennyi párnám van? 6
De még elfér a tiéd is, tudod, sok jó párna kis helyen is elfér :) Bár nem nevezném kicsinek a helyet sem. De jó lenne egy vízágy! Jutott eszembe hirtelen. Csobbanna benne minden mozdulatnál a víz.
Drága Adry pihenj jól te is, álmod legyen szép, és vigyázz kérlek magadra, nagyon. Nagyon.
<3 énistéged <3

A d r y 2021.03.04. 19:25:04

@Neytiri1: most meghaltam.... végem, mindig tudod mivel hülyíts meg...!!!!!<3 hogy lennék már titokzatos..? Semmi titkom sincs előtted...<3 Jó ég ennyi párnád van?Nem nyom?Nekem csak 2, de a kispárnát mindig ledobom...mikor írtad, hogy dobjam, akkor is nevettem..:))) meg még hány ilyen volt!!!!!!!!!!! egyébként nem voltam korán alvó, de néha erősek a “színek” és a levezető “végén” vagyok:)))) vagyis hát nem úgy tűnik, hogyha vége lesz akkor vége is lesz:)))) szóval tegnap pont ilyen erős nap volt :)de vigyázok, megmondtam nekik, ha bevisznek az erdőbe megverem mindet!!!:)))))gondold el, amikor bóklásztam ott a sötétben erre mondom, na most hol a faszomba vagyok:))))))) huuuuu az a vízágy jó ötlet, lenne ötletem:)) megmosdatnálak:))) <3 jó pihenést Életkém neked is, szeretlek<3 nagyon<3 vigyázok nagyon<3 te is vigyázz nagyon!!!!!<3 mert nagyon<3

A d r y 2021.03.04. 19:43:13

@Neytiri1: jujjj de jóóóó:))))) miket találsz, elájulok mindig<3

Neytiri1 2021.03.06. 18:32:38

@A d r y: párnáim nem nyomnak, lenyomom őket, én győztem, ide a tiéddel is :)
Jut eszembe egy jó kis párnacsata...
Remélem nem ma jött rád a ruhavásálás, és nem téged láttalak a Hiradóban a biatorbágyi outletnél, egymás hegyén-hátán :)
Már megint jönnének erdőbe vinni? De hiszen te nem szereted az avar szagát, meg a vaddisznók lábnyomától is frászt kapsz és ki kell rohanni veled a legközelebbi tisztásra. Ezt tudják?
Nekem meg tökömtelevan a szombattal, bevásárolok, megfőzök, mosogatok, elpakolok, alszok egy kicsit és már sötét is van.
Ha megmosdatnál csak annyit hozzá, hogy a szappanos víz csípi a szemem :)
Vigyázni is kell, bezárnak mindent, kivétel viszont lesz, és az a minden.
Most már az iskolások és ovisok is mehetnek, felügyelik őket, de ha nem tanulnak, mert csak felügyelik, akkor hogyan fognak online iskolába tanulni 8-tól? Ülnek a teremben? Ha ott lesz a fél, vagy majdnem az egész osztály, akkor ennek mifasz értelme volt? A tanárnéni vajon otthonról oktat online, vagy bemegy az egyébként is bent lévő gyerekekhez és onnan lesz élő és online oktatás? Hm... megannyi kérdés... Mi lesz még itt? Ki találja ki?
Beoltatod magad?
Neked tényleg tetszett az a szám? :O
Nahát :)
<3 énistéged <3

A d r y 2021.03.06. 22:24:26

@Neytiri1: szia Szívecském <3 igen jöhet a párnacsata, én úgy szeretem ha röpköd a toll össze-vissza:))))) közben eszembe jutott, hogy írtad már, hogy nem nyomnak<3 huuuuuu baszki milyen sor volt az áutletnél, hát engem ott biztos nem láttál, sokszor elnézem, hogy azt a sok szart hova viszik majd, meg a többit, mert vállalhatatlanok...:) tőlem a ruhák ott maradnak, egy normális vékony pulcsit nem kaptam 1 éve, ja de, egyet igen:)) cipővel 5-10 évre elvagyok látva, sőt majd megint elajándékozom ami nem kell:)) csak ráveszem magam, hogy a dobozokat àtnézzem.Addig eljutottam, hogy letörölgessem (a dobozokat).:))tudom, hogy csípi a szemedet a szappan és azt is, hogy nem használsz.. nem is volt tervben:D imádlak!!!! <3 kihagytad a medvét az erdőből:)))) hát lehet, hogy jobban daráznék ott, mint a sötétben... de ott nem félek és nem is medve jön meg vaddisznó, hanem akkora köcsögök, hogy legszívesebben megfejelném őket, mert konkrétan beijesztenek, csak nézek, mondom he mi van veled:))))))))Édeském az online oktatásról majd írok disszertációt vagy mi a rossebet, gondolhatod 1 éve mi megy.Persze tudom hogy akinek kicsi gyereke van nagyon nehéz, de ehhez nem tudok hozzászólni... ez az amit mondtam, hogy olyan, mintha droidok lennénk... de ez van.Nálunk volt koronás, az “unokaöcsém” idehozta, sőt még puszilgatott is, ô “beteg” lett, pár napig tartott, de nem kapta el más<3 nem akarom beoltatni magam Drágám, ne érts félre nem vagyok oltásellenes.... de ezt kihagyom<3 te beoltatod magad? <3 igen tetszett a zene, jó a tudodmilye:))))) jó pihenést Édes Szívecském, szeretlek<3 nagyon <3 vigyázz nagyon <3

Neytiri1 2021.03.07. 20:19:30

@A d r y: jujjj, de jó sokat írtál :)))
Én jobban szeretem, ha tollas madarak repdesnek össze-vissza :)
A tollas párnákat nem szeretem.
A dobozokat tele ruhákkal, cipőkkel, annál inkább :)
Csak jók is legyenek rám.
Nincsenek medvék az erdőben, ne félj egy cseppet sem. Én egyszer az állatkertben megijesztettem egyet, bóklászott a kerítése mellett, én meg rányitottam az automata ernyőmet, s mivel az nem volt hangos, én adtam hozzá magamból, szegénykém, úgy megijedt, furcsa böffenéssel két lábra állt és feltette a két kezét, úgy állt előttem, nem bírtam ki nevetés nélkül.
Vaddisznóval nem próbáltam :)
Megfejelnéd, és mi van, ha keményebb az ő fejük? Inkább használj automata esernyőt te is.
Vajon ha szaladnunk kéne, és egyforma gyorsan szaladnánk előlünk, melyikünket választanák?
Kíváncsian várom az online oktatásról a disszetációdat, ha valahol megakadsz, azért csak szólj, hátha tudok segíteni :)
Droidok?
Jut eszembe egy cikk:
www.szeretlekmagyarorszag.hu/felfedezo/zombiapokalipszis-esetere-irt-utmutatot-az-amerikai-jarvanyugyi-kozpont/
Nagyon vigyázz magadra drága Adrym, már itt tartunk, huuu :))))
Én sem vagyok oltásellenes, csak bizalmam még nincs hozzá.
Jó éjszakát, szép álmokat :)
<3 énistéged <3

A d r y 2021.03.08. 09:06:51

@Neytiri1: jujjj, de jó sokat írtál te is :)))) <3 így sokat tudunk szippantani a jó levegőből:)))))))szóval a tollas madarakat szereted? Aham, értem :) én nem, akkor marad a párna toll és madarak nélkül, nem bànom :)))))) micsináltál a medvével? Háttal nem kezdünk mondatot de hát visítooooook:)))))) persze így, hogy volt kerítés könnyű volt :)) na és kit enne meg, ha futnunk kéne? Levezetem várj csak: 1. én nem tudok futni, 2. ha van esze, akkor a cupákosabb falatokkal kezdi, 3. én tudom a teknikát mit kell ilyenkor csinálni, 4. de feláldoznám magam és mehetnék végre:)))))))5. vagy megmentenélek téged is és magamat is a teknikával :)) így talán tudjuk a választ is:))))) ó tudom én, hogy imádod a táskákat, cipőket, de ismerek Valakit, aki annyira utált vásárolni, hogy olyankor inkább nekem vásárolt.... sokáig meg is volt...arra a kis halvány sárga térd alá érő nacikára gondolok, amin nagyon apró kék virágok voltak, és milyen jó minőségű volt, szerintem vagy 20 évig bírta :))))) <3 imádlak <3 nem lehet megfejelni őket, mert ha közel mennék, ártanék nekik... megégnének.... és nem szabad ilyet, így csak az marad, hogy nézek és mondom nekik, hogy taka van :)))) hát nem árulok el neked nagy titkot azzal Drága Szívecském, hogy ilyen zombik itt nem lesznek... de a sötétben igen, ott vannak ilyenek is, meg ilyenebbek is :)))) na, és az onlány oktatás... nem hiszem, hogy kitudnám egészíteni a te ismereteidet<3 azért nem, mert én baromi egyszerűen gondolkodom és így röviden is.Szóval rövid leszek: szar.De már annak is lehet örülni, ha megtartják az órákat, mert nem mindig volt így. A nagyobbik öcsécském már dolgozik (is) régóta... évek óta... és a felfogása is mindig jobb volt mint a kisebbik öcsécskémnek.De hát azt is rövidre tudom zárni, ha valakinek nehézkes a felfogása, valamelyik teknika beválik mindig.Nem szoktam túlbonyolítani.Az oltással kapcsolatban,igen nekem is az van ami neked és szerintem sokaknak.Ha másképp “nézem” nekem a német jön, de ezt igazából mindenki kitudja “totozni” magának.Az ecipeci ...is jó lehet, kilehet szűrni vele legalábbis, hogy melyik nem jó... mert a kis “..ci” a végén meglesz.:)))))))))))))))))) De több ismerőst oltottak már ezzel... mondjuk a másodiktól sokan szarul voltak pár napig...akikről én tudok:) de van olyan is, aki a másodiktól sem lett rosszul. Így marad a várakozó álláspont, nem kell kapkodni nehogy leverjünk valamit :))))) legyen szép napot Édes Szívecském, nagyon szeretlek!!!!! <3 vigyázz nagyon!!<3

Neytiri1 2021.03.09. 11:53:31

@A d r y: húúúú, de még sokkal többet írtál :)))
Nem tudom űberelni :)
De sok kicsi sokra megy. Mondják.
Kerítés nélkül (medve) megpróbáltam volna megbeszélni vele, hogy én most tovább sétálok, csendben, lábam ujjain, és béke vele, de valóban, igazad van, a kerítés mögött könnyedén nagyképűsködtem, bár fizettem érte, hogy púposkodjak :)
Hagynám magam megmenteni :))))
Nekem is van egy örök darabom, egy piros, fehér pettyes otthonka, kicsi zsebecskékkel, mondhatom nagy sikert arat, amikor abban nyitok ajtót a szerelőnek (milyen érdekes, csak egy betűcsere és már egészen mást jelent -t-, még abban is, hogy mit csinál, amikor belép egy lakásba :)Megégnének? :O Énis? Félek a sötétben. Ó én sok mindent leverek. Most viszont a felső szomszédot szeretném, aki felújításba kezdett és fúr-farag-vés, leöntötték valami szarral a lépcsőházat, és természetesen egy kurva szót nem szólt, hogy mikortól meddig tart. Viszont így, ennek tükrében édes pici zaj lett a gyerek ordítása a szomszédban. Mindennek van jó oldala :)
Be kell majd röffentenem a hangfalakat.
Sejtjeim emlékeznek a 100 éves török uralomra, és fülemnek kedvessé vált néhány török zene, OMG.
Szeretettel nyújtom át ennek egyik darabját, többször kell meghallgatni, hogy gyaur fülekbe is otthonra találjon :)
www.youtube.com/watch?v=uuQfoeFN8cs
<3 énistéged <3

A d r y 2021.03.09. 18:22:39

@Neytiri1: szia Kicsikém Szívecském <3 nem is azért írtam annyit, hogy űbereld :)) persze ha fizettél a púposkodásért, az úgy más :))) mid van? Pirospettyes otthonkád? Na abban nem fog megkívánni a szerelő az biztos :))))) tudom, igen értettem a különbséget a lö és tö között :)))) van ez így sok helyen, meg ígyebbül, hallottam már hasonlóról :)))) nekem inkább a túró rudi jutott eszembe, vigyáznék a helyedben, nehogy megharapjanak :)) igen megégnének, szoktak kicsit sisteregni mikor közel merészkednek :)) te nem égnél meg, mert nem jársz arra szerencsére :) de van felügyeleted, pont olyan, mint nekem <3 te, nem rossz ez a török dalocska egyébként, én a görögök zenéjét is szeretem, amit kint hallgatnak, nem a zorbára gondolok, más stílus, kerestem már igazából de nem találtam azt a fajtát <3 meg hàt akinek van fehér madara, vagyis látja..az már nagyon jó, nincs megkötve... én nem is bírom a kötözést, mindig is “menni” akartam <3 jó pihenést Drága Szívecském <3 én is nagyonnagyonmegmégeggyel <3

A d r y 2021.03.09. 19:43:55

@Neytiri1: ez nem lesz újdonság neked, mert itt volt régebben, de ez nekem azóta is nagyon <3 www.youtube.com/watch?v=ixzd7R5Hzvk <3

Neytiri1 2021.03.09. 21:35:12

@A d r y: nagyon szeretem, mikor zenét adsz nekem :)
Ezt a számot egyáltalán nem ismerem, sosem hallottam még :))))
De tényleg.
Meghallgatom még egyszer-kétszer, és bemászok közben az ágyba.
Holnap majd megírom, hogy mit álmodtam, jó? :)
<3 énistégedésnagyon/nagyon <3
De jó, hogy hoztál nekem egy dalt... <3
Majd keresek neked görögöt, sokat :D aztán valamelyik csak bejön neked, győzzed hallgatni :))))

Neytiri1 2021.03.09. 21:39:23

Ez a szám nem hagy békén, folyton feljön ajánlatnak, talán ha beteszem ide, megszabadulok végre tőle, megnyugszik, hogy meg lett hallgatva.
Vagy megszeretem...?
I Got You
www.youtube.com/watch?v=p_GnJTl2HqI

A d r y 2021.03.10. 09:00:17

@Neytiri1: megölsz ezekkel!!!! <3 tudod jól ugye? :))) tudom, hogy mit szeretsz és azt is, hogy mit nem ... mert én is kábé azokat szeretem... meg azt is tudom, hogy te mennyi mindent tudtál már.. amit én csak most “tudtam” meg...ezért is megyek, mert amit mi titoknak hívunk itt, az az igazság!!! Ami nálam “megjelenik”,az nálad is ! Mindig így van, mióta...anyám pilóta:)) <3 ezt a számot talán a Slepy tette ide, nem én vagyok ekkora zeneszarkértő, mert tudod, hogy én ebben a tèmában sem mozgok otthonosan, bár azt is tudom már, hogy miért nem, miért nem fog meg <3 de te nem tudsz mellé nyúlni!!! És mindig meghülyítesz!! <3 Lehetne ezt mèg jobban is elemezni, nézd csak! a végén elemző is leszek:)))) de felesleges, ezért mondtam, hogy minden nagyon egyszerű, nem kell túlbonyolítani!!!! Tudtam azt is, hogy a görögben is számíthatok rád:)))))))) imádlak!!!!!! <3 a másik is “érdekes” amit idetettél.... mindig aktuális... és amíg a színek letisztulnak, nagyon sok idő kell... de tisztul minden idővel, csak látod, hogy hiába a gyorsaság, ott az lassúnak szàmít és a színek után a kékség van, egyelőre addig engedtek csak ki...<3 nagyon imádlak!!!!!!!! Most szaladnom kell, vigyázz magadra Egyetlenem!!!! <3

A d r y 2021.03.10. 09:05:13

@Neytiri1: ez a másik, mert kettő volt, ami nagyon...<3 bár nem ismertem, ezt is valahol láttam!!!! Nagyonnagyonnagyon<3 www.youtube.com/watch?v=4vEIdA2wLTk

A d r y 2021.03.10. 18:02:58

@Neytiri1: ezt “csak” azért, mert nálam ez fut <3 meg azért mert nagyonavégtelenediken <3 www.youtube.com/watch?v=NDN2ChRXxjo

Neytiri1 2021.03.10. 21:51:34

@A d r y: szia :)))
Azt írtam, majd megírom, hogy mit álmodtam, de nem aludtam jól, katyvasz volt az álom, reggel még emlékeztem, de hamar elvesztettem. Ma el is aludtam 8 előtt, és most ébredtem fel, megyek is mindjárt folytatni. Csatát is nyertem ma, bár rövid eredményét élvezhetjük, de az is jobb, mint a semmi. Tolom az időt, legyünk már túl ezen a totális agyzsibbasztáson, mert magával ragad.
Slepy zenéit nem mondom, hogy mindet megnyitottam, egészen más az ízlése, de ha ezt a számot, amit tegnap ideraktál, az övé, akkor ez a büdösnagy kivétel :)
Nem volt ma időm görög zenét keresni, de majd holnap, meg holnapután, meg a holnapután után és azután, én is szeretem, emlékeket ébreszt, bár többször voltam, nem igazán zenéltek az utcán, a turistáknak "csinált" tányértöréses estekre be nem tettük a lábunkat (ahol biztos folyton a Zorba dalára mennek jobbra meg balra, egyre gyorsulva, majd kipurcanva, mennyire szórakoztathatja az őslakosokat a sok hülye dőlöngélése), de mégis, ha hallok görög zenét, szemem előtt megjelenik a tenger, az utcák, a házak és érzem az illatát. Milyen jó kis emlékkönyv az ember agya :)
Ott álltam először a tengerben, sohase felejtem, kezemben apró amfóra formájú kagylókkal, amikor az egyikből egyszer csak kimászott egy kicsike rák és én sikítva dobtam az egészet a vízbe. Átálltam a kövek gyűjtésére azonnal.
Na, erre a Joe Cockerre igazán táncolhatunk :) Lábam a lábadon Én a szemem is becsukom, beleszédülünk :)
Köszönöm a zenéket :)))
Színek...
www.youtube.com/watch?v=0G383538qzQ
Jó éjszakát, szép álmot :)))
<3 énistégedaköbön <3

A d r y 2021.03.11. 18:20:27

@Neytiri1: szia Szívecskèm <3 hàt kèpzeld el, hogy èn meg imàdlak!! Na? Gondoltad volna? :)) Nagyon jót tàncoltunk, èn el is döltem, mint a sültkrumpli, de a köcsög àlommanó pontosan 3:30-kor lelèpett, így hamar reggel lett :)) gyanítom, hogy ma is ez lesz, ùgyhogy hamarosan lefejelem a nagypàrnàt, a kicsit meg dobom neked :)))<3 huuuu mèg azèrt koràn van, most nèzem :))) szóval kavicsokat gyüjtesz a tengerparton? Meg mèg hülyítesz is? Ès beletetted üvegbe? Vagy micsinàlsz velük? Vagy dobozba tetted az ágy alà ès elüzi a zombikat?:)) <3 Jól van majd keresel görögöt, ha lesz idöd, vagy kedved, tudod, hogy milyen türelmes vagyok :)))))Köszönöm szèpen a színeket, jó kis altató volt <3 mindjàrt keresek zenèt èn is, vajon mi lesz, ki sem talàlnàd :)) de csak azèrt, mert ma azt futtattam <3 Jó pihenèst, àlmodj szèpeket Dràgám <3 nagyóóóón!!!! <3

A d r y 2021.03.11. 18:26:31

@Neytiri1: www.youtube.com/watch?v=_gq013-k7so. Eszmèletlen!!!! 1:56-nàl màr “kezdi” :)))))) <3

A d r y 2021.03.12. 09:10:05

@Neytiri1: szèp napot Dràgàm <3 ettöl szebb lesz, mert ilyen nincs, elsem hiszem, hogy van ilyen!!!!<3 <3 <3 www.youtube.com/watch?v=TaPto89Wxxk <3

Neytiri1 2021.03.13. 09:38:05

@A d r y: köszönöm, neked is szépet :)
Talán kihúztad a gyufát az álommanónál, ezért lépett le, ki tudja, miket mondtál, vagy mutattál neki :)))
A korán kelés egyébként jó, hosszabb a nap, bár olyankor érdemes egy délutáni szunyókát beiktatni, rövidet, mert ha hosszút, akkor meg este nem tud az ember elaludni, csak későn, akkor pedig később ébred, így oda a tegnapi öröm, milyen szép hosszú lesz ez a nap. Ördögi körforgás :))
Jut erről eszembe :D
www.youtube.com/watch?v=56RQ1KBICrc
A kagylókat lakók nélkül gondoltam gyűjteni, de ebbe a fajtába elég sűrűn beköltöztek, és nem akartam áthozni őket a határon :)
Bakonyi betyárlevest főzök
www.youtube.com/watch?v=DeVGgIriV3M
És hoztam neked két görög számot (nem könnyű ám találni olyat, ami még vállalható is)
Az egyik ilyen:
www.youtube.com/watch?v=U-J9cpPK6iQ
A másik meg olyan:
www.youtube.com/watch?v=Un6m3QHaV60
Bejön valamelyik? Nem baj, ha nem, de nagy igyekezetem, hogy görög folklór zenét adok, nem olyan egyszerű :)
A második szám nekem jobban tetszett, de az első is jó volt, köszönöm, nagyon :)
<3 énistégeddejobban <3

A d r y 2021.03.13. 19:28:36

@Neytiri1: szia:))))))) <3 de imàdlak, jujjjj de sokat írtàl megint ès mennyi szèpsèget!!!! Huuuu ez a Neotonos de gyönyörü elàjulok <3 tegnap tudtam aludni, 4.40- kor felèbredtem arra, hogy veled àlmodtam, làttam egy 4-6 soros versikèt, fel is tudtam magamban idèzni akkor ès ez a versike színarany volt<3 de nevettem, mert vicces volt <3 hàt igen, nem tudom mit làtott az àlommanò, mert most nem volt semmi fèlelmetes :))) ez a bakonyi ez valami nagyon betyàrul nèz ki, finom lett? <3 nagyon imàdlak, ugye nem könnyü ez a görög zene, èn is kerestem de nem ilyenre gondoltam, nem folklòr, csak egy sor van a fülemben, az pörgösebb, ènekelnek is ès nem az a balalajkàs... <3 a màsodiknál a pali ràadàsul elèg “alacsony” nem igazàn lehet mèrni...<3 de nagyon imàdlak, Köszönöm szèpen <3 èn is keresgèlek de nem talàlok olyat :)))) a kis ràkocskàktòl viszont ne fèlj, ök nagyon aranyos kis cukimukik, nem bàntanak ök senkit :))))))))))))) <3 de megèrtem, hogy nem akartad hazavinni:))))) Vigyàzz nagyon Èletem, jó pihenèst kívànok<3 àlmodj szèpeket, ènmegsokkalsokkaljobban <3

A d r y 2021.03.13. 19:41:13

@Neytiri1: termèszetesen azt elfelejtettem írni, hogy azt a versikèt te írtad...<3 ès egy kis meglepi, talàn tetszik majd...<3www.youtube.com/watch?v=l6H-ESkf2bU <3

Neytiri1 2021.03.14. 17:54:15

@A d r y: a bakonyi betyárleves finom lett. A verset, amit írtam jó lett volna ha leírod gyorsan, kíváncsi lettem volna rá :))
Az álommanó már sok mindent láthatott, szerintem éppen ezért nem tud aludni, mert mindig felriad ezektől, így tökéletes munkaerővé vált idővel.
Kicsit beleástam magam a görög zenébe és úgy látom ott is vannak Balázs Palik, Karel Gottok, Pap Rita-Bognár Attila párok.
Inkább feladom :))
A rákok cukik, de néhány nap alatt bebüdösödnek. Voltak Afrikai csigáink, télen aludtak, tavasszal felébredtek, tél elején elaludtak, tavasszal felébredtek és tél elején elaludtak. Aztán meghaltak. De addig nagyon cukik voltak :)
Találtam egy édes bogarat :)
www.youtube.com/watch?v=kB5y3wo3UkM
Te is az vagy, nem mondom, nagyon is :)

A zene gyönyörű és különleges (a szövege is), ezt a változatot nem ismertem, csak ezt
www.youtube.com/watch?v=yELIWFKsLms
Mennyire mások...
Szeretem ugyanazt a számot mástól is, ha tényleg más, nem csak más énekel és más pengeti a gitárt, hanem máshogy zenéli.

Már alig maradt a vasárnapból, de azzal válik mégis kellemssé, hogy holnap a hétfő nem hétfő, amit másodszor töltünk itthon kötelezően.
Belegondolni is furcsa és érdekes, hogy pár évvel ezelőtt mi történt ezen a napon. Mennyire fura emberi módon ragaszkodunk a 12 hónapos váltásokhoz. Az egyik nap egy ünnep, egy emléknap, világraszóló, némelyik egy fájdalmas emlék, se előtte, se utána már nincs ez a "mivoltakkor" érzés. Pedig mennyire zsibonghattak ők már március 14-én is, biztos nem is aludtak nagyon, de ez senkit sem érdekel...

<3 énistégedtégedénis <3

A d r y 2021.03.15. 10:48:41

@Neytiri1: szia Èletem <3 ha finom lett a bakonyi, akkor èn is kipròbàlom, ilyet mèg nem föztem, de a tàrkonyos ragu levest azt szeretem ès szoktam is :) az àlommanó ne is jöjjön akkor, ha ilyen fosós, maradjon magànak!Nem tudok rà figyelni amùgy sem... elèg èrtelmeznem a feladatokat...az is kihívàs nèha, meg a làtottak.föleg amikor zanzàs az összes kèp..azt szeretem, amikor tiszta a kèp ès összefüggö, meg van olyan, hogy “valaki” segítsèget kèr, az a kedvencem <3 mondhatni azt imàdom!!!<3 ès van egy szoba...ott nagyon jò, mindig onnan indulok neki <3 na befejezem, mert így is bonyolult az, ami baromi egyszerü lesz egyszer:)))))). Huuuuuu de szèp az a bogàrka, elàjulok ès milyen vicces :)) <3 legközelebb egyböl leírom a versedet ígèrem, odakèszítek egy tollat, most csak annyi van meg belöle, hogy olvastam, a vègèn meg együtt nevettünk, aztàn felèbredtem, vigyorogtam magamban, làttam, hogy 4:40, ès visszaaludtam :)) <3 Örülök, hogy tetszett a zene, majd mèg keresek, adnèk èn naponta szàzat, ezret is, de tudod milyen sekèlyes vagyok:) nem is mondhatnàm, hogy szeretem, ha màstòl ugyanazt hallom, mert nincs meg a z a hatàs, vagy csak ritkàn.Amit te ismertèl, az is szèp, de elkapkodja nekem, nem tartja “ki” :) a szèp hang nem fog meg ha màs nincs mellette <3 tehàt baromi egyszerüen, tölem mèg hamis is lehet :)))))))) a görög zenèröl èn is letettem, tènyleg nagyon szarok, igazad van:)) <3 emlèkezni viszont mindig lehet, vannak fontos dàtumok, meg fontosabbak is, ez mindig adott mindenkinek <3 <3 <3 jut eszembe, arra is emlèkszem, hogy imàdlak <3 jó pihenèst Dràgasàgom ènisnagyòòòn <3

Neytiri1 2021.03.15. 20:46:31

@A d r y: hát szia :)
A tárkonyosakat én is szeretem.
Az álommanó elvisz, ha jóban vagy vele, egy élmény, hidd el :)
Az egyszer mikor lesz? Lehet sürgetni, vagy érdemesebb kivárni, mert érdekesebb az út, mint maga az egyszer?
A valaki jobb mint a senki, bár szerintem a senkinek is kell segíteni, ez a kötelességünk, és a senkiből is lehet valaki. Valakiből viszont nem lesz senki, csak talán egy másik életben, ha úgy viselkedik, hogy lefokozzák :)
Üres szobában meglódul az ember fantáziája, csak győzzed elkapni, de ha nagy a szoba, akkor érdemes egy kicsit száguldozni hagyni, felfrissül, leizzad kicsit.
Érdekes... 4:40 tájban én is felébredek, időnként. :)
És én is visszalszom, bár ezek után álmodom a legnagyobb baromságokat. Volt egy kis idő, amikor leírtam, és aztán sok idővel később elolvastam. Egy élmény az ilyen :)
Nekem hajlékony inkább az én változatom, olyan, mint egy búzamező a szélben.
Jut eszembe <3 énistégedám <3
Jó éjszakát hát szia :)
A tárkonyosakat én is szeretem.
Az álommanó elvisz, ha jóban vagy vele, egy élmény, hidd el :)
Az egyszer mikor lesz? Lehet sürgetni, vagy érdemesebb kivárni, mert érdekesebb az út, mint maga az egyszer?
A valaki jobb mint a senki, bár szerintem a senkinek is kell segíteni, ez a kötelességünk, és a senkiből is lehet valaki. Valakiből viszont nem lesz senki, talán egy másik életben.
Üres szobában meglódul az ember fantáziája, csak győzzel elkapni, de ha nagy a szoba, akkor érdemes egy kicsit száguldozni hagyni, felfrissül, leizzad kicsit.
Érdekes... 4:40 tájban én is felébredek sokszor. :)
És én is visszalszom, bár ezek után álmodom a legnagyobb baromságokat. Volt egy kis idő, amikor leírtam, és aztán sok idővel később elolvastam. Egy élmény az ilyen :)
Nekem hajlékony inkább az én változatom, olyan, mint egy búzamező a szélben.
Jut eszembe <3 énistégedám <3
Jó éjszakát és jó reggelt és szép napot <3

A d r y 2021.03.16. 09:43:18

@Neytiri1: sziasziaaaa Èletem <3 az egyszer lassan lesz , lassan de biztosan :))) sürgetni???azt nem lehet.Nagyon fontos az ùt ès nagyon èrdekes, ùt nèlkül nincs egyszer... ès ami elkèpesztö, az az egyszerüsège.Persze így, hogy megvan az ùtvonal, így egyszerü.De nagyon sokrètü, ettöl is elàjulok mindig.Az egyszer az viszont làtvànyosabb meg ilyenek, az ùt ahhoz kèpest nem annyira làtvànyos ès vannak “erösítö” feladatok is csak úgy grátisz, amik abbòl àllnak, hogy hupsz, hirtelen bebasznak egy “gödörbe”, csak azèrt, hogy hupsz kitudj ugrani, ilyen is van sok, ès akkor, amikor persze nem is számitasz rà...persze ilyenre ki szàmít? :))) de az egyszer az màr màs, ès nyilvàn mindenkinek segítünk, aki kèri, ès azokat a valakiket, őket nevezhetjük senkinek is akàr.Talán valami érthető lett, maradhat? :))))) <3 imádlak <3 régebben sokat álmodtam “Valakivel”, akkor én is leírtam, de nem az álmot, hanem a dátumokat.Lehet, hogy az is érdekes lenne, ki tudja:)))Sokszor felèbredek éjszaka, van, hogy 3 fele, van, hogy 4-5 òra között :)))) általában visszaalszom, de nem mindig <3 lehet, hogy akkor már az álommanó is bekeményít, ki tudja.A Kis beszari.:))))))) szép napot Egyetlenem neked is, énisénis mondta a pénisz, én meg azt mondom, hogy nagyonmindig <3

Neytiri1 2021.03.16. 22:43:51

@A d r y: hát... egy jó részét nem értettem annak, amit írtál, de nem először :)
Én is vissza alszom, vagy olvasok és aztán alszom vissza, vagyis, valahogy mindig sikerül vissza aludnom :)
Most pedig megyek aludni, már te is biztos alszol, vagy készülsz éppen :)
És hogy maradjak az éjszakánál és az alvásnál:
Jó éjszakát neked is, meg magamnak is :)
<3 énistégedisén <3

A d r y 2021.03.17. 19:27:55

@Neytiri1: szia Szívecskèm <3 ó tudom, olyan ez, mint a nèpmese, tudod van benne 7 próba, csak naponta :)))) jó kèsön feküdtèl le, èn 23.15-kor keltem elöször, hogy leeresszem a fejvízem, na gondoltam elöttem az egèsz èjszaka, jöhetnek a haverok, fussunk neki mègegyszer:)) aztàn meg valamikor 5-kor eszmèltem fel ùjra:)) nem volt se szoba, hogy repkedjen a fantàziàm, se lófasz :)) viszont vettem tàrkonyt ma, beruhàztam, mert ami itthon volt, csupàn 10 ève lejàrt :) talàltam egy tàrkonyos tojàskrèm receptet, nem lehet rossz, bàr a snidlinges jobban hangzik. Emlèkszem règen de finom volt a snidlinges szendvics :) meg a csirkemàjas lilahagymàval, paprikàval, paradicsommal <3 akkor jò ètvàgyat is <3 imàdlak <3 jó pihenèst Èletem, aludj jól, àlmodj szèpeket <3 èn is!!!!! Nagyon!!! <3

Neytiri1 2021.03.17. 20:19:19

@A d r y: zenélek neked :)
Little Something
www.youtube.com/watch?v=2VB6YYHIECQ

I'll Stand by You
www.youtube.com/watch?v=MlfP5QuPhno

Ma igazi tavasz illatú eső esett, a kocsimba is, mert lehúzott ablakkal mentem, hogy érezzem (maszk nélkül)
Cover Me In Sunshine
www.youtube.com/watch?v=vGZhMIXH62M

Neytiri1 2021.03.17. 20:33:20

@A d r y: a tárkony nekem veszélyes, keveset szabad, de ha elszalad, nekem már nem kell.
Ha kertem lesz egyszer, snidling az lesz benne. A szép zöld gyepes filmben a kofa előtt volt egy mindent beterítő adag, ilyet én nem láttam boltban, de még piacon sem, csak egy vacak kis gyűszűnyi cserépben van mindenhol (régen meg tejfölös dobozban), amit egyszerre letarolok, és várhatom míg újra nő, vagy öntözhetem Bánfi szesszel, hátha arra is jó :)
6-kor keltem és dolgozni is kezdtem, szeretem a reggeli csöndet és nyugalmat, és végre a világosodást, amit elbasznak majd az óra visszaállítással, de már ez sem akadályozza meg hosszú ideig, hogy újra 6-kor világos legyen előbb-utóbb, mihamarabb.
Ma is finom lehet a csirkemájas szendvics, lilhagymával, paprikával, paradicsommal, csak meg kell csinálni :)))
Persze szar a paradicsom és a paprika se olyan, de nyáron nagyobb eséllyel lehet beletrafálni egy jó ízűbe, és akkor azonnal vissza kell menni és felvásárolni mindet :)
Remélem jó napod volt, és a holnapod is az lesz :)
Jó éjszakát, szép álmot :)
<3 énistégednagyon <3

A d r y 2021.03.18. 09:22:45

@Neytiri1: szia Szívecském <3 Édes Jó Istenem segíts meg, hát ezek milyen gyönyörűségek, összeestem, mint a tejszínhab <3 na látod ilyet (összeesni) nem szabad csinálni, mert akkor megesznek a farkasok :)))) és a Pink kislánya is!!! Nagyon jó... <3 én meg meghaltam, de már megszoktam :))) <3 Imádom a tavasz illatú esőt, a tavasz illatú kerteket, utcákat, mindent, ami tavasz illatú.Én is szeretek korán (6-kor) kelni és akkor csak bambulok kifelé a semmibe...meg azt is szeretem, amikor reggel sötét van és éledezik a természet <3 a csirkemájas nagyon egyszerű, bedobod a zsírba a májakat, megszórod majorannával meg vegetával és elrotyog ott magának takarékon, néha ha arra jársz meg kavarsz rajta egyet <3 imádlak!!!<3 ó a paradicsom nekem is kedvencem, a piacon van fürtös és finom is, nem az a nagyon apró, és nem annyira drága, bár kétezeré is van finom, az a datolya pari talán <3 meg a fehér (édes) hagyma, azt is szeretem, téged meg imádlak <3 a snidlingből én még a tejfölös dobozosat is szerettem, nem is emlékszem, hogy a gyepes filmben volt olyan...majd ráfrissítek...:)))))) jól telt igen a napom, hát imádlak!!!!Most azt kell szoknom, hogy egyszerre több fele megyek, de mindig is ezt akartam és 5 év elmaradásban vagyok, (amúgy nem..) szóval minden a terv szerint halad, az én terveim szerint :))))) <3 vigyázz nagyon magadra, nagyon szeretlek, öltözz fel, mert hideg van!!!! <3 www.youtube.com/watch?v=0Ev-6PYtI34 szép napot Életem, nekem ez is nagyon tetszik, köszönöm szépen a zenéket <3

Neytiri1 2021.03.19. 10:07:20

@A d r y: szia :)
reggel esett a hó, rövidet, de meglepően pelyheset.
Az összeesett tejszínhab kiábrándítóan rossz, levet ereszt és a felhőből levegő és nedves cseppek lesznek. Brrr.
Tavasz illatú parfümöt csinálhatnának, nem virágokból, hanem a föld, a levegő illatából. Lakásillatosító illóolajat.
Imádom a paradicsomot és jót tesz a szívnek :)
Akkor volt ez a snidlinges néni, amikor még az elején kerestek füvet, amivel majd beborítják a követ, azt hitték fű.
Mert én annyi mindent nem szerettem még... még ilyen is volt benne :)
De jó neked, hogy minden a saját terved szerint megy :)
Nekem nem, biztos évek elmaradása van emögött :)))
Vigyázok, de csak amennyire tudok, biztos nem teljesen.
Segítség, védtelen vagyok - kicsit :)))
Sok lett a beteg nagyon, te is vigyázz magadra.
Stinget elfogadnám barátnak, vagy szomszédnak, de lehetne a bátyám is :) (Ez nekem is tetszik)
Emlékszel? :)
www.youtube.com/watch?v=m2ua3O_fdCY
Szép napot, kellemeset, tervszerűt, vidámat :)))
<3 énisnagyontéged <3

A d r y 2021.03.19. 16:14:11

@Neytiri1: szia Szívecském <3 de jó, hogy írtad az illóolajat, mert akartam tegnap mondani neked, hogy imádom azt is, főleg a narancsosat, de alma- fahéj, sima fahéj, citrom is jöhet <3 meg a többi :) volt tavasz illatú olajam is, bár nem az az igazi vidéki illat volt :) a lakásparfümösnél biztos lehet kapni, sőt szerintem még friss trágyaszagút is tud szerezni :)) megtaláltam a gyepes filmben a snidligest, és tényleg mennyi volt, ez nekem teljesen kiesett...látod totál felesleges filmet néznem, de megnyugtatlak, hogy ezen kívül minden pillanatra emlékszem, ami lényeges ...<3 gondoltad volna? <3 persze, hogy a terv szerint haladok, de néha úgy gondolom, hogy 50 év elmaradásban vagyok...úgyhogy nem kell aggódni, azt mondják alakul a molekula :)))))) vagy mi :) ha nem írok, lehet, hogy azért lesz, mert bezártak...:)) <3 vigyázok persze, te is vigyázz, ahogy tudsz, fertőtlenítsél ...csak ne vidd túlzásba <3 és pihenjél is!!!!<3 és egyél rendesen!!!a vitaminokat is!!!énistégednagyonmindig<3

Neytiri1 2021.03.22. 11:00:46

@A d r y: szia :))
Én is szeretem, van két ultrahangos párologtató is itthon.
Tavasz illatú olajat még sosem szagoltam, érdekes lehet, kinek milyen növények, virágok jelentik a tavaszt. Nedves föld illat gondolom egyikben sem volt :)
Nem baj, ha nem emlékeztél, én emlékezezm helyetted is :)))
Jó, ha nem írsz, tudom, hogy bezártak, remélem nem lesz bajod, és majd egyszer elengednek, vagy kiszabadulsz, vagy kiszabadítanak, vagy egyszerre mind :)
Szép napot neked :)
<3 énistégedúgy <3

A d r y 2021.03.23. 15:20:10

@Neytiri1: szia Életem <3 neked 2 ultrahangosod is van? És milyen illatot párologtatsz? Nekem csak a mécseses van, találtam egy csomó illóolajat, de mind büdös, kifogom dobálni őket.Ó nem “csak” tavasz illatú van, tudod milyet vettem? Wellnesszeset:))))) ettöl agyfaszt is kapok de mindegy :)) ès fel kell javítani eukaliptusszal, mert elèg szar. Nedves földillatùt mèg nem làttam, de keresek:)))) bàr temetèsen èreztem màr az illatàt, valahogy nem fogott meg.A temetöket szeretem, de igazábòl ott màr csak üres testek vannak.Nekem mindegy milyen viràg illat, nem vagyok vàlogatòs, de a tömjènt is szeretem, azzal tisztítottak màr meg, nagyon jó :))) szèp dèlutànt, estèt, èjszakàt, reggelt, mindent neked <3 ènisnagyonmindig <3

Neytiri1 2021.03.25. 19:58:43

@A d r y: szia :) Az "Életem" olyan édes és szép megszólítás, avittnak tűnik, talán az is, és talán én is avitt vagyok, és te is, hogy használod, de akkor is szeretem.
Igen, van ultrangos, tegnap az egyik szét is repedt, hogy mifenétől nem tudom, és kifolyt belőle az olajos víz, rá a kedvenc komódom gyönyörű tetejére.
Én a parfümjeimet, amit már nem szeretek a wc-ben szoktam hasznáni, ott sorakoznak szépen, aeroszolos helyett. És volt már, hogy újra használni kezdtem, megszerettem a wc-ben ismét :))))
(mindez az általad említett "szar"-ról jutott eszembe)
Nagyon szeretem a nedves föld illatát.
Érdekes, hogy szereted a temetőket. Érdekes, mert az embereknek nem ez szokott az eszébe jutni, onnan tudom, hogy szeretem a temetőket (csak azt, ahol nincs eltemetve olyan, akit imádtam életükben, és haláluk úgy fáj, hogy nincs arra szó...).
Minden jót neked, jó éjszakát, szép álmot, vidám pénteket.
<3 énistéged <3

A d r y 2021.03.27. 10:43:56

@Neytiri1: szia Drága Életem <3 :)))) ó én biztos, hogy avitt vagyok, de nagyon örülök, hogy szereted az Életemet és nem rohantál ki a világból :))) nem szoktam egyébként ezt a szót használni, nem tudom miért írtam, jött:)))) a Szívecském tudatosabb volt és logikusabb, mert abból csak egy van, de itt a bizonyíték, hogy nem érdemes mindig a lougikára hallgatni.De majd megfejtem:)))))tisztára olyan vagyok már, mint egy keresztrejtvény.:))))))) én egyszer a mécseses “párologtatóval” majdnem felgyújtottam magam, elpárolgott a vízes, olajos cucc a tetejéből és a kerámia már lángolt, mikor észrevettem.Ahogy kell, beledobtam a csapba, ráengedtem a vízet és a làngok jól felcsaptak, egy élmény volt. Nagyon tudok alkotni.Én régi dezodorokat használok a klotyóban, eszembe se jutott, hogy parfümöt fújjak, pedig van pár üveg, amit már nem bírok, inkább minden héten letörölgetem róluk a port, hogy szép tiszták legyenek, amíg ki nem dobálom őket.:)))))) Ma még olajat is fogok vakarászni, mire kisütöm a húsokat szerintem megdagad a hold, már csak 1 nap asszem. :)) <3 igen elég sok érdekessèg van a “ temetőkben “ is, mondanám, hogy jó mélyre kell ásni, de elég morbid lenne :))) de szeretem a régi házakat is, amik teljesen kihaltak, de annyira, hogy már az udvarukat benőtte a gaz... mennyi életet lehet így látni, amikor csak kívülről nézi az ember<3 szép napot, estét, hétvégét neked Életem <3 vigyázz nagyon!!!! <3 énisnagyonnagyonnagyon <3

A d r y 2021.03.27. 11:30:11

@Neytiri1: tudtam, hogy találok, ha nem keresek Életem <3 na ilyesmi az a görög zene, ami az elején (is) van, de talán a törököknek is van hasonló :))) a reppes rész nem az én világom, de ez a francia csákó ez nagyon tud valamit :)) imàdlak!!!!! <3 www.youtube.com/watch?v=NtccSFkAhrM

A d r y 2021.03.27. 11:39:47

@Neytiri1: anyám és ez? Olyat tol, tényleg csúcs!!!! Imàdlak!!!! <3 www.youtube.com/watch?v=dlfSm3yjRss
süti beállítások módosítása