Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Friss topikok

  • ő-szinte: @nosce: ez én vagyok :DDDDDDDDDD (2024.04.19. 12:39) Oakka Pukki és a globális felmelegedés
  • Nevem senki.: 2 hete dolgozták föl és most megint. Cotton Eye Joe youtu.be/kH4SbgahKmw?si=6JmElcO5z4mCOssC (2024.04.15. 16:29) Szerizős topic
  • nosce: 64.media.tumblr.com/ba891e878d52820a3dfd2c3f48eaddf0/7ab5891917cdf1de-97/s540x810/ab841f330bc32cc9... (2024.01.23. 16:57) Gyerünk Bolgárba le
  • ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: @Neytiri1: Kedves Neytirííhh _______ drááágáámm! Szólt NEKEM a Péter barátomm __ hogy nézzzek már ... (2023.08.21. 16:51) Womb-Józsi-Berber-Sleppy-többiek topic
  • ő-szinte: @alibaszna de la bamba: én eddig nég bele se mentem, nem hogy ugorjak :DD Nekem hideg itt a víz (2023.06.22. 17:12) Gyerünk görögbe le

A Mogyik számlálója

vv6 bullshit generátor

 


 

 

 

 

 

 

Fasz(án)karácsony Kari életképek

2016.12.24. 10:54 ő-szinte

Vírek, a karácsonyi blog tudósítónk leste el a zországban  szerte szíjjel a következő életképeket,fogadjátok szeretettel, kari ajiként is:

 

Eeeeeesik a hóóóóó itt a fehér karácsony, hurrráááá

Máshol meg ilyen csúszós az út:

De a lényeg a kariban a fa(sz)állítás:

A háziasszonyok külön fullos  karifát  kapnak:

 

Na és persze a másik lényeg  a zajándékokok:

A Mikulás a sok melo miatt lehet h már erősen befáradva ér hozzátok:

Azután következik az kariaji osztás:

A kariajikat ki kell horgászni a fa alól és játszatok is kicsit vele,.

Így

Vagy így:

 

Persze fullos a  buli az intenzíven is:

És végül pedig minden vírnek:

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ő-szinte 2017.01.08. 10:36:09

@Berber Oroszlán: azt gondolom nem akarod érteni amit írtam

venszivar 2017.01.08. 10:41:13

@ő-szinte: szőke bizony!

A dominó elv az egy NEGATÍV végkifejletet feltételező elV, tehát feltételezések szerint, éppen, hogy NEM javít az "abban" részt vett emberek helyzetén!

NEM KÖTÖZKÖDNI AKAROK!!!

nosce 2017.01.08. 10:42:25

@ő-szinte: @Neytiri1:
Azért nem olyan egyszerű költözni, röghöz köti sok minden az embert, a szülei, a barátai, a rokonai stb. ha nem így lenne akkor a himalájában a geci szar hideg helyeken senki nem lakna. De nyugat Mo-n és Bp-n is erősen javul az élet és ez szétsugárzódik kelet Mo-ra is.

nosce 2017.01.08. 10:44:56

@venszivar:
igazából a dominóelv egy pozitív visszacsatolást jelent, ami erősíti a kezdeti hatást. Ha az negatív akkor még szarabb lesz, ha pozitív akkor még jobb.

ő-szinte 2017.01.08. 10:48:56

@venszivar: akkor picit még okosodjál (vagy gondolkodjál)
a domino elv mind két irányba működik, de ezt nem fogom magyarázni, mert ezen a szinten már nem szeretnék beszélgetni, ne haragudj

nosce 2017.01.08. 10:53:22

@Berber Oroszlán:
A lidl-ben mindenki péztáros is, ha a sorban 5 embernél több áll akkor csönget az egyik éppen pénztáros és azonnal nyitnak egy ujabb kasszát

ő-szinte 2017.01.08. 10:56:28

@nosce: mogyi, szerintem csak elhatározás és intelligencia kérdése :) hogy az ember fektet-e bele energiát, hogy inkább kipróbál valami újat, amiről még nem tudni milyen (tehát pozitív visszacsatolása is lehet a dolognak) vagy ül a biztos szarban...
rokonok, barátok... meg lehet őket látogatni, 2017-ben a kommunikáció nem olyan nagy probléma és lehetnek új barátaid is az új helyen, új élmények, új impulzusok
Miért kell a rosszat belelátni? :)
A félelem a legrosszabb tanácsadó :)

Berborosz 2017.01.08. 11:04:17

@ő-szinte: De pontosan értem. Csak nem értek egyet veled, ha olyan jelenségekkel akarod jellemezni a mai életszínvonalat, ami nem jellemző semmire.
Például karácsony előtt már az ötvenes években is tömve voltak az áruházak, boltok.

Berborosz 2017.01.08. 11:07:48

@nosce: Nem mondtam, hogy minden statisztika blődség, elhiszem, hogy igazak ezek a számok. Csak éppen hiányolom a szlovák, román és lengyel statisztikákkal való összevetést.

nosce 2017.01.08. 11:11:38

@Berber Oroszlán:
egy ujabb blődség, hogyan növekedett 2016-ban a liszt Ferenc reptér forgalma
www.hungarocontrol.hu/images/upload/articleContentHorizontal/adb/145/adb1459febed7383ec7336ca8785875c.png
és az utasszám:
"Októberben 1.052.359 utas fordult meg a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ez az előző év azonos hónapjához képest 12,1%-os növekedést jelent. A repülőtér éves utasforgalma - bár hivatalosan közölt adat nem áll rendelkezésre - már november közepén átlépte a 10 millió főt."
Ezek nagy része a bulinegyedben csapatja és költi a zsét

2017.01.08. 11:16:01

@ő-szinte:
a bulinegyed tulajai viszont a horribilis bevételt külföldon költik el, külföldi bankoban helyezik el és nem a munkaerő becsületes bérezésére költik, így a valamirevaló hazai munkaerő külföldre megy dolgozni a selejt tolvaj csaló me g itt narad, lehúzni a túristát.

ő-szinte 2017.01.08. 11:16:42

@nosce: köszönöm mogyi, nekem erre már nem volt kapacitásom ;DDDD

ő-szinte 2017.01.08. 11:18:43

@nosce: uhhh, vágják a kapitalizmust

2017.01.08. 11:20:32

@nosce: jó lenne, ha kicsit élnétek a xviii, xix kerületben is, vagy csepelen. vidékről nem beszélve.

ő-szinte 2017.01.08. 11:21:22

@Berber Oroszlán: nem érzékeled a különbséget ezek szerint és még mindig nem érted
pár éve mikor a válság behálózott, nagyon is jól lehetett látni, hogy igen nagy mértékben megcsappant a vásárlóerő
most meg nem lehetett megmozdulni és kígyóztak a sorok a kasszáknál mindenhol

ő-szinte 2017.01.08. 11:24:16

@vitéz Beverneky: ezt sem cáfolni sem megerősíteni nem tudom, gondolom részedről is csak feltételezés, vagy szoros kapcsolatban vagy a tulajokkal?

ő-szinte 2017.01.08. 11:26:05

@nosce: amúgy a reptér dübörög (végre)

ő-szinte 2017.01.08. 11:27:35

@vitéz Beverneky: életem, én spec pillanatnyilag külső kerületben élek
és?
nem értem az összefüggést, ne haragudj

2017.01.08. 11:27:50

@ő-szinte: a malévra gondolsz? :o)

ő-szinte 2017.01.08. 11:29:05

@vitéz Beverneky: ha nem vagy velük napi kapcsolatban, nem látsz bele az életükbe, akkor feltételezés
illetve mire alapozod ezt a kijelentésedet?
mert ez így csak száll a szélben

ő-szinte 2017.01.08. 11:31:00

@vitéz Beverneky: a ferihyegyi reptérre gondolok
kicsit értelmezhetnéd amit írok
ha a malévre gondolok, akkor azt fogom írni

ő-szinte 2017.01.08. 11:33:13

@vitéz Beverneky: ha okosabbak lennének, picit nagyobb pénzeket gombolnának le a külföldi légitársaságok reptérhasználata után, mert a legnagyobb bevételük ebből lenne

venszivar 2017.01.08. 11:38:42

@nosce: @ő-szinte: "utánanéztem" az általam tanultaknak. A goole számomra igen meglepően csak az eredetét említi, ami katona s gazdaság politikai okokra vezeti vissza az elmélet kifundálását, KIMONDOTTAN NEGATÍV FELHANGOKAT EMLÍTVE! Ahogy én eddig is úgy tudtam, csak nem tudva ERRŐL AZ ALAPRÓL. pozitív dolgokra való alkalmazást meg sem említ a Wiki....

hu.wikipedia.org/wiki/Domin%C3%B3elm%C3%A9let

Jó lenne látni az általatok tanultakból pár morzsányit! Tán skicc palibácsi "írt" róla, megemlítette valamelyik gyöngyszemében!?!

2017.01.08. 11:38:54

@ő-szinte: szarkupacon ülés kényelmes?

Van aki tudja, hogy ott ül, és próbál lekerülni róla. A maga lehetőségeihez mérten. Gyerekekkel, idős szülőkkel a szarkupac elhagyása járhat azzal, hogy másik szarkupacra kerül.
Gyáva és fél megpróbálni, hogy elhagyja a szarkupacot?
Mert felelősséggel tartozik másoknak, akik a családja tagjai és esetleg tőle függnek. Van ilyen.
Már ismert szarkupacról ismeretlen szarkupacra ülni azért nem olyan könnyű, mert nagyobb és szarosabb kupac lehet.

Van aki nem tudja, hogy szarkupacon ül, az ott is marad. Fingja nincs, hogy van élet szarkupacon kívül is. Például azért, mert a környezetében mindenki szarkupacon ül, nem is ismernek mást.

És vannak soha nem szarkupacon ülők, akiknek a gyerekei sem ülnek szarkupacon, csak megvetik a szarkupacon ülőket. Eszükbe sem jut, hogy nem maguktól nem ülnek a szarkupacon, hanem szarkupactalan helyre születtek.

Amíg nem volt gyerekem, akit egyedül nevelek, én is máshogy láttam az életet. Jó volt, kényelmes volt. Így megértem és elfogadom, hogy máshogy látható, élvezhető a világ akkor.
De mikor megérkezik a csemete, megváltozik minden.
Nem csak szaros pelenka jön, hanem felelősség is...
hogy szarkupac vagy nem szarkupac, és ha igen, akkor melyik a kisebb szarkupac.

Persze vannak "leszarom hogy hol van szarkupac és vándorlok szarkupacról szarkupacra, mert egyszer hátha nem lesz szarkupac" típusú szülők is.
Aztán vagy sikerül nekik, vagy nem. A gyerekek meg olyanok lesznek, amilyenek...

Én nem minősítenék senkit. Sem azt, aki elhagyja a szarkupacot, sem azt, aki nem.
Inkább segíteni kellene azoknak, akik szeretnék elhagyni, mert van hozzá agyuk meg energiájuk, csak esetleg gyengék hozzá egyedül.
És a segítség például nem kerek és bőr és logókkal teli...

Az élet annyiféle. Tudni kell nem csak a saját magunk szemszögéből látni.

.

ő-szinte 2017.01.08. 11:45:48

@venszivar: olvass pszichológiát, nagyon egysíkúan közelítesz meg mindent

venszivar 2017.01.08. 11:45:57

@Neytiri1: neki soha NEM lesz gyereke!!!

nosce 2017.01.08. 11:50:53

@venszivar:
amit idéztél az a politrikai alkalmazása, de a dominóhatás matematikai és szabályozástechnikai alapja a pozítív visszacsatolás. Ehhez nem kell Pali bá cikke vagy szakdolija elég felírni a matematikai egyenleteket

ő-szinte 2017.01.08. 11:54:49

@Neytiri1: honnan veszed, hogy szarkupacra fogsz ülni???
pont ez a baj, hogy így gondolkodsz
lehet, hogy kurva jó lesz
az is lehet, hogy nem
de legalább megpróbáltad
a többi meg csak kifogás
és picit kezdted eltolni a témát, mert nem arról van szó, hogy ki kit néz le
a gyerekkelt takarózni is csak kifogás
ismerek olyat akinek 3 is van mégis fogta magukat és költözött, mert ott ahol és amiben volt, már nem volt élhető
és a gyerekei full normálisak, szóval nem igazán kell a gyávaságot ilyenek mögé bújtatni
Segíteni rajtuk...csak magadon tudsz segíteni, te tudsz tenni magadért, és ha szerencséd van akkor némelyek néha hozzátesznek ehhez

ő-szinte 2017.01.08. 12:02:34

@venszivar: ezt te kurvára nem tudhatod :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Berborosz 2017.01.08. 12:08:30

@nosce: @ő-szinte: Persze hogy van fejlődés, pontosabban növekedés. Hiszen a világ nagyjából kimászott a válságból. Ez pedig még hozzánk is begyűrűzött.

2017.01.08. 12:10:09

@ő-szinte:
és ott is olyan a csillogás, vásárlóközönség, mint a várkertben, rózsadombon, bulinegyedben?
ott is térkövezettek az utak?
ott is dübörög a jólét?
erre gondolok.
ott is sorban állnak a ps4-ért, a drónokért az uzletekben?

2017.01.08. 12:15:35

én a nagykőrösi úton járok naponta soxor, ami kb 50 éve nem volt felújítva, évente kell cserélnem a lengéscsillapítómat az autómon, ami után 12 (tizekettő) féle adót fizetek és nem bulizni használom, hanem a munkámhoz.

2017.01.08. 12:18:01

@ő-szinte: van amiben igazat adok neked :)
van amiben nem :)

A gyerekkel az ember nem "takarózik", hanem fel akarja nevelni. Úgy, ahogy Ő tudja.

Egyébként mindig vannak üdítő kivéltelek, akiket elő lehet húzni, bizonyítéknak. Biztos nem csak egy három gyerekét nevelőnek sikerült, hanem többnek.

De biztos van olyan is, akinek mégsem.
Csak arról nem szól a fáma....

A témát nem tolnám tovább, inkább abbahagyom :)

ő-szinte 2017.01.08. 12:53:49

@vitéz Beverneky: mivel kisebb az infrastruktúra így kevésbé látható de igen, a tesco tele van. Nyilván ps-t vásárolni a megfelelő üzletbe kell menni ami általában bevásárlóközpontban van
abban meg semmi furcsa nincs, hogy a belvárost jobban fejlesztik
több pénz folyik be a turizmusból és örüljünk, hogy egyáltalán azt fejlesztik
a külkerületekben nincs olyan nagy ráfordítás, viszont olyan zaj és nyüzsgés sem, ezáltal élhetőbb

ő-szinte 2017.01.08. 12:55:21

@vitéz Beverneky: figyi...járhatnál bkv-val is :DDDDDDDDDDDDD
örülj, hogy van autód és kényelmed

ő-szinte 2017.01.08. 12:57:47

@Neytiri1: amit te a gyerekkel kapcsolatban leírtál, az takarózás, mert őt hozod fel indokként
pedig gyerekkel is lehet bármit, van rá számos példa
azt gondolom, annak nehezen sikerül, aki meg sem próbálja, mert jajjjj...
de skippeljük a dolgot

2017.01.08. 14:11:19

@ő-szinte:
sőt gyalog, mert a lovat és a biciklit sem a szegények használják.
bár a bicikliseknek jó, mert az autósok útdíjaiból fejlesztenek nekik külön utakat, sőt mostmár támogatást is fognak kapni...de azért folyamatosan rínak, tüntetnek demonstrálnak, mintha el lennének nyomva.
az infrastruktúra fejlesztéssel semmi bajom, én azt próbáltam megérteni veled, hogy ne a fent említett helyek fejlődése után általánosíts!
(nem sikerült)

nosce 2017.01.08. 15:08:32

@Berber Oroszlán:
na látod.
Én csak azért írtam amiket írtam h ne legyetek már olyan pesszimisták.jelenleg felfele az irány

nosce 2017.01.08. 15:13:35

@Neytiri1:
én értem amit írsz és sok mindenben igazad van és nem is értek egyet öszintével, se a szarkupacban, se a takarózásban, Bár nemtom hol laksz, de szerintem oda is elér hamarosan a fellendülés, é-kelet Mo-ra pl nagy fellendülés vár, Miskolc is nagyot fog hasítani sztem, Dottyka nagy örömére. Legyél pozitív a negativitásból semmi jó nem jön ki és ez nem Coelho bölcsesség. Próbáld feltérképezni a lehetőségeket és megragadni

nosce 2017.01.08. 15:21:46

@vitéz Beverneky:
Azért a nagykőrösi utat nem a bringások basszék szét nem miattuk vannak kikátyúzva, hanem a teherautók meg a kamionok, buszok veretik szíjjel. Csak ugye az útdíjakat a zállam söpri be a főutak felújítása meg az önkormányzatokat terheli saját forrásokból..enyhén szólva se egyenlő a viszony. A belvárosba meg azek nem mehetnek be így a felújításra is kevesebbet kell költeni

Krétagarbó 2017.01.08. 16:04:33

@Berber Oroszlán: pedig mi igazán mindent megtettünk ellene:)

ő-szinte 2017.01.08. 16:05:45

@vitéz Beverneky: nem általánosítok de akárhol vásárolok budapesten, nem üresek az üzletek, maradjunk ennyiben; rengetegen járnak kocsival ami szerintem nem kevés pénzbe kerül, úgyhogy nem gondolom, hogy annyira szar az embereknek, ellenben kurvára szeretnek siránkozni.

ő-szinte 2017.01.08. 16:07:55

@nosce: igen, ezekre én is ezt szoktam reagálni :DDDDDDDDDD

Krétagarbó 2017.01.08. 16:08:00

@vitéz Beverneky: de a nagykőrösin van legalább 10-12 autószerelő műhely a miénk is ott van - ha legközelebb lengéscsillapítót kell cserélni, szívesen látunk:)

ő-szinte 2017.01.08. 16:10:38

@nosce: nem baj, hogy nem értesz egyet, én inkább pozitív vagyok és lemászom a szarkupacról, és nem félek az ismeretlentől, mert van benne kockázat ugyan, hogy rossz lesz, de ugyanúgy benne van az is, hogy jó lesz ;)) :*

ő-szinte 2017.01.08. 16:14:58

@Krétagarbó: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Krétagarbó 2017.01.08. 16:16:04

@ő-szinte: nálunk a tesco nincsen tele, drága lett. A madaras tesco olcsóbb, ott vásárolnak az emberek. Élelmiszerre költenek, az mindig kell. A bevásárló központokban a helyi melegedő nyugdíjas rétegen túl csak olyanok vásárolnak, akik a heti tescos-ósanos bevásárlas után még megengedhetik maguknak, hogy egy-egy ruházati vagy elektronikai terméket is megvegyenek, nem csak muszájból. Egyébként az emberek elég nagy része kínaiból öltözik és anyázik, ha beszar a porszívó, mert a köv. hónapban -15ezerrel indít.
Nem, az emberek igen nagy százaléka nem él jobban, sőt. Főleg vidéken, főleg keleten. Borzasztó, hogy a 21. században még hogyan élnek sokan.

nosce 2017.01.08. 16:16:54

@Krétagarbó:
meggvann, akkor a mühelyek csinálják a kátyúkat :)

Berborosz 2017.01.08. 16:17:44

@nosce: Na látod? Nem látom. Azt látom, amit @Krétagarbó: mondott.

Krétagarbó 2017.01.08. 16:22:14

@nosce: sztem és sokak szerint nem. De ez nyilván olyan ellentét a szemléletünkben, amit itt és most nem oldunk fel. De nincs ezzel baj.

Tényleg, mit szólsz a kődobálós szír menekült 10 évéhez?
index.hu/belfold/2016/11/30/roszkei_terrorista_per_itelet/

nosce 2017.01.08. 16:24:19

@Krétagarbó:
Akkor próbaképp menj el az Alee-be, az Árkádba, A Westendbe, az Arénába esetleg Mamutba.
Én elhiszem amit mondasz és szomorú h Bp-hez ilyen közel már ekkora lépcső van

Krétagarbó 2017.01.08. 16:27:01

@nosce: nem hiszem, hogy a nagykőrösi út önki tulajdon lenne. Sztem annak a felújítása országos hatósági kör, KKK talán. Főleg az M5 bevezető szakaszán.

nosce 2017.01.08. 16:28:54

@Krétagarbó: te is tudod h a BTK szerint megáll a terror cselekmény tényállás. Ez nyilván nem jó, mint ahogy sok minden a btk-ban. De ettől a cikk hatásvadász tiltakozott volna akkor mielőtt a btk-t elfogadták

Krétagarbó 2017.01.08. 16:29:48

@nosce: én járok, mert megengedhetem, és pár hasonszőrű egyénnel szoktam is találkozni, de hidd el, nem mi vagyunk az átlag. Majd egyszer menj el az sárkány centerbe, vagy vidékre a helyi ázsia boltba, na ott találod az átlag magyar vevőt. 70-80%.

Krétagarbó 2017.01.08. 16:33:31

@nosce: nincs ekkora lépcső bp és gyál között, bár itt is volt olyan, aki kérte, hogy a kidobott karácsonyfát hadd vigye el tüzelőnek, mert nincs rá pénze:((
Múlt héten pesten már megteltek az aluljárók, szerencsére most nem nagyon láttam, hogy a rendőrök vegzálták volna az oda behúzódókat.

ő-szinte 2017.01.08. 16:43:24

@Krétagarbó: a keleti országrészről nincs sok infóm
de én a környezetemben azt látom, hogy nem lett rosszabb, hanem sztem jobb lett
persze, nyilván tenni is kell érte

ő-szinte 2017.01.08. 16:45:06

@nosce: ezt mondom én is, hogy tele vannak

ő-szinte 2017.01.08. 16:49:13

@Krétagarbó: de akkor ki az a sok ember a bevásárlóközpontokban ha nem az átlag?
és akkor én nem vagyok átlag?
nem hinném
inkább akikről te beszélsz ők átlag alatt vannak sajnos

Krétagarbó 2017.01.08. 17:06:02

@ő-szinte: az utolsó mondatodra. Biztos van olyan is, aki nem tesz meg mindent a saját boldogulása érdekében, de mik vagyunk mi, hogy ítélkezzünk? Honnan tudjuk, hogy akiről véleményt formálunk éppen, előtte hány pofonból állt fel, hogy most már erre sem ereje, sem kedve. Nem tudjuk, nem ismerjük senkinek a körülményeit olyan mélységében, hogy tudnánk mire lenne még képes, csak nem teszi azt meg, vagy már így is túllépte-e a teljesítőképessége határait.
Nekünk itt a városban sokkal több lehetőségünk van, nem véletlenül költöztem én is Bp-re, de ez sem megoldás mindenkinek nyilván, megnézhetnénk magunkat mi városlakók, ha nem maradna falún senki. Mindig lesznek vesztesek, akiket nekünk, akiknek perpill jobban megy, empátiával kell kezelnünk, ha tudunk segíteni rajtuk, ahogyan azt tesszük szűkebb családi közegben is. A társadalmi felelősségvállalás erről is szól, meg még sokminden másról.

2017.01.08. 17:09:20

@nosce: na, ezt vártam, hogy az utakat nem a bringások basszák szét...
de nem is az autósok akik súlyos útadót, sulyadót, benzinadót, regisztrációsadót, zöldkártya adót, cégadót, stb... fizetnek a semmiért.

Krétagarbó 2017.01.08. 17:10:29

@ő-szinte: nem hiszem. Sokan csak nézelődnek. Menj, utazz a fővároson kívülre, kisvárosba, falvakba, nézd meg hogyan él az átlag. A 30-as 40-es topmenedzser budapesti lakos, vagy a kisvárosi feketéző vállalkozó és b. neje szintén nem az átlag. Az ilyenekkel persze meg tud telni egy erstend vagy allee, de ez még nem jelenti MO. többségét, sőt.

nosce 2017.01.08. 17:11:19

virek a jövő héten nem leszek, legyetek jóóóók

2017.01.08. 17:15:03

Gyerekkel más az élet mint gyerek nélkül.
És a kora sem mindegy és az sem, hogy van hozzá család vagy nincs. Továbbra is úgy gondolom, bár lehet, hogy más bölcsebb és életismerőbb és élettapasztalatokkal telibb, mint én voltam gyerek nélkül és tudja is hogy milyen lehet az mikor van, nekem azért elég rendesen megváltozott a világ. Nehezebb az élet, de sokkal szebb!

Nem minden vidéki élet zajlik szarkupacon, csak nehezebb "boldogulni", mert leginkább 4 műszakos szaré-húgyé munkahelyek vannak, meg a közmunka, meg a nagy semmi, ha csak nem megfelelő "rokonsággal" rendelkezik.

Aki tud, vidéken is igyekszik nem szarkupacon élni, én sem mondanám, hogy azon élek.

Nem negatívan igyekszünk mi vidékiek látni a világot, csak reálisabban látjuk, mint akik nem itt élnek. Az itt élés azt jelenti, hogy itt élünk, nem látogatóba jövünk, meg kirándulni, meg halljuk, mert valaki mondta.

Az ország nem csak Budapestből áll. Ezt a budapestiek mindig elfelejtik. Tisztelet a kivételnek, de azok leginkább azok, akik járnak vidékre is, és látják és tapasztalják is az ottani életet.

Én laktam itt is, ott is, Pesten és vidéken is, sok helyen. Mindenhol lenne mit csinálni, de fővárosi üzletek vásárlói tömege alapján úgy gondolni, hogy az egész országban sokan vásárolnak és sokat, tehát jobban élünk???????????????????????

Vidéken egyébként nincs egymás hegyén-hátán a Tesco, Lidl, Aldi, madaras Tesco, hogy válogassunk. Meg plázák se.
Van a fos COOP, meg a szar CBA. És ezeknek sem a belvárosi csiri-biri fajtája, hanem a "Jó lesz ez nekik" fajta, és olyan áron, amit csak megengedhetnek maguknak, mivel nincs konkurencia.
2 hónapja ezek közül is bezárt az összes palócos CBA, azóta sincs helyettük más.

Továbbra is úgy gondolom, ahogy Dotty reggel írta.
"aki itthon maradt, azok között mennyire nyitott már az az olló. Brutális különbségek vannak."

2017.01.08. 17:23:57

@Krétagarbó:
igen tudom ott sok "futómü szerelés, vizsgáztatás" stb van.
(egyik sem autó szervíz)
már az egyikben voltam, nem tudom, h kié, nincs nevük.
jogász - helyszínelő és autószerelésből éltek???

2017.01.08. 17:33:05

@Krétagarbó:
tedd ki az avatarod a kapura, h tuggyam melyikbe kell menni!! :o)

Krétagarbó 2017.01.08. 17:53:32

@vitéz Beverneky: a férjem már régóta nem helyszínel, tkp a hobbiból munka lett neki a szerelés. Én most éppen megint jogászkodom, bent a belvárosban.

ő-szinte 2017.01.08. 18:06:09

@Krétagarbó: én nem ítélkezem, csak sok esetben látom, hogy semmit nem tesz magáért és szakemberhez sem fordul a problémáival
lehet én vagyok fordítva bekötve, hogy felismerem ha baj van, megfelelő irányba teszek lépéseket, hogy a dolog változzon
mindegy akkor erről sem beszélgetek, mert úgy érzem felesleges
mégis csak jobb, hogy ha csak D-ket írok és nem megyek bele semmibe

ő-szinte 2017.01.08. 18:06:44

@vitéz Beverneky: most írta, hogy teherautók, kamionok

ő-szinte 2017.01.08. 18:08:39

@Krétagarbó: rengeteg tinédzser is van meg egyetemista és vásárolnak
de elengedtem a témát

ő-szinte 2017.01.08. 18:11:53

@Neytiri1: életem a vidékiek is halomra töltik meg a plázákat, debrecen, fehérvár, sorolhatnám
mindegy én ezek szerint mást látok

Krétagarbó 2017.01.08. 18:13:43

@ő-szinte: nem jobb, engem nem zavar, ha vmiről mást gondolnak, mint én. Több szem(pont) többet lát.

Krétagarbó 2017.01.08. 18:22:08

@ő-szinte: persze, nekem is volt olyan egyetemista évfolyamtarsam, akinek a szülei lakást vettek a városban, jó befektetésként anno. Én meg az első évemre valót előtte évben megkerestem, nyáron napi 13 óra melóval a balcsiparton egy farmerboltban, utána viszont fingom nincs, anyám hogyan gyűjtötte/sikkasztotta/termelte/teremtette meg rá a pénzt, amikor neki magának sem volt két egyforma forintja sem.
Az egyetemre sokan (most már) diákhitelből tanulnak, a gazdagabb csemeték meg szülői apanázsból. Nyilván ez utóbbiak lelhetőek fel a plázákban is.

ő-szinte 2017.01.08. 18:23:12

@Krétagarbó: de támadva érzem magam mert merek mást gondolni és mást látni
úgyhogy inkább megtartom magamnak a továbbiakban

2017.01.08. 18:29:37

@ő-szinte: ők is fizetnek rengeteg adót, (mégtöbbet) tehát az utakat kéne megcsinálni és nem stadiont építeni meg a biciklistáknak kiosztani, hogy legyen miből új drótszamarat venni a befolyt pénzből, meg baszomfaszom olimpiát rendezni!!!
igazad van írjál inkább "D"-ket
megértem, hogy anyaoroszlán vagy, de másról beszélsz mint amiről szó van!

2017.01.08. 18:31:56

@ő-szinte:
akkor ne védekezz, hagyd magad, hamarabb szabadulsz! :D

Berborosz 2017.01.08. 18:35:26

Mint már mondottam volt: ugyanazt a műsort nézzük, de mást és mást látunk.
Lehet ártatlan szűzlány is, meg ordas kurva is.

Mert nem egyforma a múltunk.

2017.01.08. 18:36:13

@ő-szinte: ezen nincs mit vitatkozni, mert akiet nem látsz a plázákban nap mint nap, pont azok vannak többen.
és azért mert ők nem látszanak azért még vannak!!!

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2017.01.08. 18:43:16

@ő-szinte: nem támad senki, utkoztetunk velemenyt.

Nálunk is sokan voltak a plázában, de a kinaiban vasaroltak, pl.

Pont neked kellene látni, h mekkora a különbség, aki kacsazol. A kacsa megtehet bmit, a magyarok többsége nem.

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2017.01.08. 18:45:24

Miskolc nem hasít, de már 15 milliárdba kerül a stadion majd, pl

Krétagarbó 2017.01.08. 19:05:18

@ő-szinte: nem támadtalak, ez vita, és ahogy írtam, nem baj, ha másképpen látjuk a dolgokat. mindenki tanul a másik szemszögéből.

Krétagarbó 2017.01.08. 19:07:07

@Berber Oroszlán: nem tudom, hogy ez attól függ -e, hogy kinek milyen múltja volt. igazából nem tudom, mitől függ. érdekes kérdés.

Krétagarbó 2017.01.08. 19:09:13

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: Miskolcért kár, olyan szép a fekvése, szép lenne a környezete, ott a vár, a fürdő.

ő-szinte 2017.01.08. 19:10:25

@Krétagarbó: nem csak rád gondoltam, józsi, berber
inkább beszélek faszokról meg pinákról
vagy azokról sem

ő-szinte 2017.01.08. 19:16:44

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: a kacsák igazából csak isznak
nem akarok semmit sem ütköztetni
én csak jól akartam magam érezni erre ki kellett fejtenem a véleményem, ami miatt egyből ki lettem kiáltva ennek-annak (főleg budapestinek, mint ha nem itt énék drága faszom) semmi erőm alátámasztani a nézőpontomat, tényekkel és tapasztalatokkal erősíteni a meglátásomat, én senkinek sem akarok már bizonyítani vagy bizonygatni semmit

2017.01.08. 20:03:13

@ő-szinte:
a faszokról csak kellő tisztelettel!!

ő-szinte 2017.01.08. 20:21:07

@vitéz Beverneky: kellően meg szoktam tisztelni, még nem volt panasz :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2017.01.08. 20:28:29

@ő-szinte: persze, de tud miből inni, minőségi italt :-D pl. :-D

2017.01.08. 21:31:00

@ő-szinte:
dottyval ne is mert efenekellek!
süti beállítások módosítása