Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Friss topikok

  • Nevem senki.: Wind Of Change youtu.be/ILaxBt2ug18 (2024.04.24. 23:50) Szerizős topic
  • Nevem senki.: @ő-szinte: Ez meg küzdősport helyet van. Kibaszottul qrva jó! :DDD Ez a legutóbbi legjobb 16 mecc... (2024.04.24. 23:48) Oakka Pukki és a globális felmelegedés
  • nosce: 64.media.tumblr.com/ba891e878d52820a3dfd2c3f48eaddf0/7ab5891917cdf1de-97/s540x810/ab841f330bc32cc9... (2024.01.23. 16:57) Gyerünk Bolgárba le
  • ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: @Neytiri1: Kedves Neytirííhh _______ drááágáámm! Szólt NEKEM a Péter barátomm __ hogy nézzzek már ... (2023.08.21. 16:51) Womb-Józsi-Berber-Sleppy-többiek topic
  • ő-szinte: @alibaszna de la bamba: én eddig nég bele se mentem, nem hogy ugorjak :DD Nekem hideg itt a víz (2023.06.22. 17:12) Gyerünk görögbe le

A Mogyik számlálója

vv6 bullshit generátor

 


 

 

 

 

 

 

A huszas éveinkben

2020.01.02. 20:09 nosce

A huszas éveink elején.

 

   A bódog kariajándékozás után:

és az ütős zsírsárkány szilveszteri bulikák és petárdázás után,

 a kaja és pia hegyek elpusztítása után

átverekedtük végre magunkat  a jövőbe.

De Itt már nem szarozhatunk  tovább, a ződek azonnal ránkdörrennek ha a környezeti lábnyomunk  nagyobbra nyúlna

Az élet meg alapból tele van csupa furival, kint is

és bent is

Újabb 10 évvel kell mostantól megbírkóznuk, ami garantáltan tele lesz meglepivel

 

Mindenkinek sok sikert hozzá !!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.05.06. 18:05:59

@Womb Raider:
"Az egész világ Oooorbán kottájából jáccik..."

hahaha, szeretnéd mi?!nem kicsit vagy beképzelt.
azért annyira nem okos az ólábú!

Womb Raider 2020.05.06. 18:16:23

@vitéz Beverneky: Értelmetlen zagyvaságokat hordasz össze.

2020.05.06. 18:33:27

@vitéz Beverneky: megírta az Origó és most mondja az M1-es Hiradó is.

2020.05.06. 22:24:24

@Womb Raider:
jó érv!
megdönthetetlen!

# maradj otthon
#nyalj alám és púderozz

Womb Raider 2020.05.07. 10:01:25

@vitéz Beverneky: A hét vicce... te kérsz számon érveket? Te? Aki minden kérdés elől elslisszol, terel, sunyít?
Nem kell nagyon visszanézni a kommenteket, a kérdezz-feleleket, amit végül így zártál le:

"minden.
sőt az életed, a léted is.
#maradj otthon
#vigyázz magadra
#együtt könnyebb"
Az üres , sablonos semmitmondás és a szokásos bárgyú poénkodás. És van bőr a képeden érveket kérni? Az érv magad vagy, az illusztráció a korlátolt ellenzéki mintapéldánya, aki gondolatait is ellátmányba kapja a DK-tól.

2020.05.07. 15:14:05

@Womb Raider:
látod, megint mekkora öngólt lőttél má megin pom-pom lány?!
mit gondolsz a fenti üres semmitmondó,sablonos szólamokat honnan vettem és miért ismételgetem?

#inekább maraggy csöndben, kevésbé láccik a hülyeséged.

2020.05.07. 15:31:23

@vitéz Beverneky: ma spenótot és tükörtojást evett a vezér. Gyömölcslevet is kapott hozzá és már ment is az elnökségi ülésre.

A "gyűjtéshez" írnék még én is:
"Egyetlen magyar sincs egyedül.
Nem mondunk le egyetlen beteg emberről sem.
Mindenkiért harcolni fogunk."

Jól írta WR, "üres, sablonos semmitmondás"

2020.05.07. 15:35:07

@Frau Untermensch4: jaj, és ami alatt megy hozzászólás :DDD
óriási.
Ez is onnan, az egyik vezérimádótól a másik vezérgyalázónak:
www.youtube.com/watch?v=1h4w5Nfqe9M&feature=youtu.be

2020.05.07. 16:06:26

@Frau Untermensch4:
pubi annyira hadonászik már, hogy észre sem veszi, hogy saját magát kaszabolja össze...:)))))

#a cél az, amennyi munkahelyet a vírus tönkre tesz, mi annyi munkahelyet hozunk létre!
#higgyetek az úrban!
#maradjatok otthon!

2020.05.07. 16:17:53

@vitéz Beverneky: ó igen, ez az "annyi munkahelyet hozunk létre" is nagy kedvenc. Rábaszunk mi azokra a munkahelyekre, attól tartok. Közmunka lesz abból, semmi pénzért. Meg a munkaközvetítő sleppnek jó pénz, az aprópénzért bedugásért valami multihoz.

Womb Raider 2020.05.07. 18:47:32

@vitéz Beverneky: "látod, megint mekkora öngólt lőttél má megin pom-pom lány?!
mit gondolsz a fenti üres semmitmondó,sablonos szólamokat honnan vettem és miért ismételgetem?"

Tudom honnan vetted és tudom, hogy ezzel feded le a saját véleményed hiányát. Hámozott lufi vagy, két számmal nagyobb kabátban.

Írjál már egyszer hat bővített mondatot random témában, ami kívül van a politikán, járványon. Nagyon kíváncsi lennék, mi érdekel, ha nem dolgozol.

Womb Raider 2020.05.07. 18:56:35

@Frau Untermensch4: Ó, megint ez az önzetlen, másért aggódás..

Nyilván ezek után nem lesz időd arra, hogy pl. kifejtsd, mihez, miként is lehetne kezdeni azon emberekkel és ott, ahol élnek , akiket mindenféle közmunka programokkal 'dugdosni' ide-oda.

Tudom én, hogy a stadionokat fel kellene tenni a Jófogásra és a befolyó pénzt szétosztani a becsületben dologtalnul szenvedők között, vagy akár rögtön mindenkinek joggal elvárt mértékben alapjövedelmet folyósítani. Mészáros vagyonát pedig rögtön el kell kobozni, padlását lesöpörni, aztán abból a pénzből mindenkinek ingyen nyaralót venni Mallorca Alsón!

2020.05.07. 18:59:34

@Womb Raider: csak miattad aggódom :)

boborján20 2020.05.07. 19:07:36

@vitéz Beverneky:

a csutigeci, hogy tudna létrehozni olyat, mikor életében nem látott olyat belülről?!:)))

ez a nyomorult geci, aszt hiszi, hogy a jobbágysors majd megold mindent.

döbbenet, hogy ennek a szarházinak van még droidja itt is!

2020.05.07. 19:08:22

@Frau Untermensch4:
ahh ez a leg ócskább "hangulat javító" üres, parasztvakítás.
(amit úgy sem kehet számonkérni)
hitler módra, de ez kell a népnek.

Womb Raider 2020.05.07. 19:17:41

@Frau Untermensch4: Sejtettem, hogy a nagy aggódás mellett nincs megállás, van, aki csak nagy léptékben tud gondolkodni, társadalomépítő víziók mentén.. a vitát és a piszlicsáré részleteket meghagyja a köznépnek. Felskiccelte a jövőt, nekünk a dolgunk megvalósítani.

Maximum egy kis személyeskedés kedvéért hajlandó félretenni a robotot, kilépni a görccsé merevedett pózból, leszállni a magas lóról. Álruhában a nép közé vegyülni...

Womb Raider 2020.05.07. 19:21:23

@boborján20: "ez a nyomorult geci, aszt hiszi, hogy a jobbágysors majd megold mindent."

Mi ez? Tiborc panasza?
Megértem, mennyire frusztráló lehet számodra, hogy mégis, minden igazságtalanságával egyetemben 30 éve ott van, ahol a sorsod írják .. és neked csak egy nagy fekete paca jutott..
Ha nem lustálkodtál volna, ha nem blicceled el az evolúciót, most lehetne másként is..

2020.05.07. 19:35:19

@Womb Raider: bocsi, de képtelen vagyok többre, mint hogy aggódom érted. A többi problémáddal nem tudok foglalkozni :(

2020.05.07. 19:41:07

bocs farkika most látom, megint beleszartunk a palacsintába:(

boborján20 2020.05.07. 19:43:28

@Womb Raider: "Megértem, mennyire frusztráló lehet számodra, hogy mégis, minden igazságtalanságával egyetemben 30 éve ott van, ahol a sorsod írják "

gondolta eszt pl. csau, vagy a hozzá fogható szarházi fityeszork, és huss!

goldi, má előre sajnállak, hogy egy mekkora mekkeseredett öreg, vén, fityeszhárpia lesz belőled, mikor a csúti má nem lesz, te meg csak egy ráncos bocskor leszel, az összedőlt orwellivilágoddal!:))))

Womb Raider 2020.05.07. 20:02:47

@Frau Untermensch4: Valójában nem az én problémáimról van szó.. :)

Te aggódsz, hogy szűk lesz a láthatósági mellény és feltöri a markod a gereblye az árokpartot birizgálván..

Womb Raider 2020.05.07. 20:07:41

@boborján20: Látom én az igyekezeted, hogy a kognitív disszonanciád némileg redukáld és ezt becsülöm benned. Mondd, mit érlel annak sorsa, aki már csak a lámpavasban bízhat?
Gyomorszorító érzés arra gondolni, hogy van, akinek már csak a jövőbe vetett hite is abból nyer életerőt, hogy más pusztulásáért imádkozik..

Ide jutottál.. zsákutca vagy, az életed fekvőrendőrök végtelen sora, lemaradtál, kimaradtál..

2020.05.07. 20:17:57

@Womb Raider: akkor most már nem aggódom érted.

Womb Raider 2020.05.07. 20:19:17

@Frau Untermensch4: Azt még meg szerettem volna kérdezni.. hogy te is kívül hordod az alsóneműd?

Womb Raider 2020.05.07. 20:20:53

@boborján20: Na, de adok lehetőséget arra, hogy bekukkanthass a színfalak mögé, hogy láthasd, hogyan írják múltad, s jövőd:

precedens.mandiner.hu/cikk/20200507_freedom_house_a_tudomanynak_alcazott_politika

Örülnék, ha írnál egy esszét a témában.. mondjuk egy hónap elég lesz?

2020.05.07. 20:25:09

@Womb Raider: te buzi-e vagy?
Mielőtt nekem esel és kikéred magadnak, hogy nemi életed vegyem górcső alá, jelzem, hogy ez amolyan szólás-mondás csak, nem is kell rá válaszolni.

Womb Raider 2020.05.07. 20:39:37

@Frau Untermensch4: Há' csak arra gondoltam, hogy a szuperhősök , amikor a nép közibe vegyülnek, olyankor úgy álcázzák magukat, hogy a í latexgatyóra kívülről húzzák a bugyit és maszkot hordanak (gumikesztyűt nem, az már nagyon bonyolult..meg drága!)

Egyébként nem vagyok buzi, de ebbe úgyis belegabalyodnál..

2020.05.07. 20:48:21

@Womb Raider: túlbonyolítasz már megint. A bugyin meg ne velem járjon az eszed, nem kapsz belőle :P

2020.05.08. 08:56:42

@Frau Untermensch4: na már meg is jelent, amit tegnap mondtam, hogy hogyan teremt ez a szerencsétlen munkahelyeket: privatbankar.hu/cikkek/kozerdeku/orban-meg-kell-duplazni-a-kozmunkasok-potencialis-szamat.html?utm_source=rss&utm_medium=referral

"Nem túl optimista várakozásait is megosztotta Orbán Viktor a szokásos péntek reggeli rádióinterjújában.
Éppen ezért szerdán már az állami munkaprogramokról is tárgyaltak a kormányülésen, a közmunkások potenciális számát megduplázzák, 200 ezer közfoglalkoztatottnak is tudnak majd munkát adni. Ha azonban szükség van rá, ezt a keretet növelni tudják - tette hozzá."

A közmunkabér nevetséges, és odarakják az embereket, ahová akarják, akár kibaszásból is, és ha ezt elutasítják, akkor nem kap mást? Ez a mentőcsomag az állásvesztőknek a pocakos szerint? :O

Womb Raider 2020.05.08. 09:06:40

@Frau Untermensch4: Már tudjuk, hogy hogyan nem szabad, miként nem jó. Hála az égnek, a probléma nagyobbik része ezzel meg is van oldva.

Innentől már csak arra várok ötleteket, hogy hogyan és milyen állásokat teremtsen a kormány/állam.
(több módon is lehetséges, de én a szakértőktől szeretnék jó megoldásokat olvasni)

Persze a legméltányosabb a 8 évig járó, az utolsó havi bér 285%-ával egyező juttatás lenne, infláció követő módon. De ezzel meg kell várni a kormányváltást..

2020.05.08. 09:17:31

@Womb Raider: szarkát ettél már megint, egészségedre. Egyszer a torkodon fog akadni. Én szóltam időben ;)

Behaton 2020.05.08. 09:31:47

@Womb Raider: A "szakértők" véleménye szerint pénzt kell az államnak adnia. Szerintük ne teremtsen munkahelyeket, hisz a rászorulók tudják, hogy mit szeretnének csinálni, és azt is fogják majd csinálni, csak áthidaló megoldásként, kb. egy évig, az eddigi átlagkeresetük olyan 80%-85%-át kell ehhez támogatásként - mert a segély szó itt nem megfelelő és annyira megalázó- megkapniuk. Ez a "szakértők" szerint méltányos, mert nem megkerülhető az a tény, hogy a diktatúra félrekezelte a járvány okozta egészségügyi és gazdasági válságot. Az a minimum, hogy a kormányzat bocsánatot kér és fizet. Természetesen, amennyiben a gazdaság egy éven belül sem áll talpra ez a támogatás tovább folyósítandó. A "szakértők" a hasonló célból született nyugat-európai modellek eredményeit elemezve jutottak erre a megállapításra.

Womb Raider 2020.05.08. 09:36:23

@Frau Untermensch4: Ja.. miért is vártam, hogy a fikázáson túl mással is megpróbálkozol.. tudom, én vagyok a hülye, hogy túlzó elvárásaim vannak veled szemben.

Womb Raider 2020.05.08. 09:41:05

@Behaton: Kik ezek a szakértők? Mert akiktől mostanság hasonló véleményeket olvashattam, azok szinte kizárólag azon kormány körül sertepertéltek (vagy annak tagjai voltak) amely(ek) kétszer nyomták az ország fejét a víz alá.. de közben gúnyosan képébe röhögtek millióknak: nincs ingyenebéd!

Szóval konkrétan kik is osztják az észt "szakértőnek" maszkírozva?

2020.05.08. 09:42:34

@Womb Raider: öntelt, érzéketlen, mások problémáit nem látó, vagy látó, de leszaró lénnyel miért is kéne ilyesmiről "beszélgetnem"? :O

Womb Raider 2020.05.08. 09:43:03

@Behaton: "Ez a "szakértők" szerint méltányos, mert nem megkerülhető az a tény, hogy a diktatúra félrekezelte a járvány okozta egészségügyi és gazdasági válságot."

Hát hogyne... még nem értünk a végére és nincs kellő rálátásunk, hogy a hosszabb távú hatásokat értékelhessük.

Behaton 2020.05.08. 09:53:19

@Womb Raider: Mondanom sem kell, hogy "szakértők" csak a demokratikus ellenzék sorai közt találhatók. Ők jó előre szóltak, hogy mely dél- és nyugat-európai országok megoldásai a követendők. Egy "szakértő" nem akad fel olyan apróságokon, hogy nem értünk még az egészségügyi és gazdasági válság végére, mert ötleteik, megoldásaik és javaslataik már a kezdeti időszakban is helytállóak és a későbbiekre nézve jó eredménnyel kecsegtetőek voltak. Elég csak a magyarországi helyzetet elemezni, és egyből látható, hogy az ellenzéki vezetésű városok, szakértőik támogatásával, mennyivel eredményesebben vették fel a járvány elleni harcot. A számok nem hazudnak.

Womb Raider 2020.05.08. 09:57:29

@Frau Untermensch4: Te nem ezért nem beszélgetsz.. hanem azért, mert a képességeid határához értél.
Most pedig gyorsan átváltasz személyeskedésre.. amiben az állításaidat persze őjfent képtelen lennél igazolni.. de hát mint tudjuk, a rágalmazásnál nem ez a lényeg, hanem az, hogy tiéd legyen az első szó.

Egy általános, szakmai alapon tárgyalható, közgazdasági kérdést tettem fel.Tényleg nem kötelező válaszolnod, de annyiból praktikus lenne mégis, hogy kiderülne, legalább alap szinten érted-e azt, amiről véleményt formálsz. Vagy csak zsigerből tolod.. (a reakciód az utóbbit igazolja)

Ám ennek a témának van szaktopikja, szerintem bútorozzunk már oda..

Behaton 2020.05.08. 10:05:42

@Womb Raider: Egy "szakértőnek" van kellő rálátása. Ahogy az amerikai elnök is joggal kritizálta a WHO-t, úgy egy felkészült szakértőnek sem gond a magyar kormány intézkedéseiben megtalálni azokat a súlyos hibákat, melyeket a dél- és nyugat-európai kormányok nem követtek el.

Például egy szakértő szem szerint nem lehet kérdés hogy egy 80 éves,agyi trauma okozta koponyaűri vérzéssel kórházba került beteg halálát az egészségügyi intézményben elkapott koronavírus fertőzés okozta. És ahogy arra a TASZ és egyéb jogvédő szervezetek is rámutattak, nem lehet az elhunytaknál olyan alapbetegségeket feltüntetni, melyek az elhunyt alkoholizmusára utalnának.

2020.05.08. 10:07:18

@Womb Raider: bla-bla-bla
Egy érzéketlen, egoista tuskó vagy. Az "eszeddel" akarsz mindig vitatkozni, de ettől még nem vagy "ember", ahhoz több kell.
De legalább simán lehetsz a pocakos tanácsadója ;)
Szerintem jelentkezz. Ehetsz vele spenóton tükörtojással :)

Womb Raider 2020.05.08. 10:51:34

@Behaton: "nem lehet az elhunytaknál olyan alapbetegségeket feltüntetni, melyek az elhunyt alkoholizmusára utalnának."

Ez is tökéletes bizonyítéka a megkérdőjelezhetetlen szakértelemnek.. hiszen az alkoholizmus betegség.. miként az aids-is..

Én ezen gurultam a röhögéstől: hirklikk.hu/kozelet/csehak-judit-kasler-erkolcsileg-es-szakmailag-is-felelos/362923

Az a Csehák Juci (született Békesi Lászlóné..) aki a csernobili balesetet követően buzgón ügyködött azon, hogy a drága jó pógárok ne zaklassák fel magukat és nyugodtan fogyasszanak primőr zöldségeket, hiszen semmiféle szennyezés nem jutott ki az erőműből :)))
Ennyit a balos szakértőkről.. (na, persze férjuram is szakértett ,naná.. hiszen a teljes panoptikumot kivezényelték a frontra, de már nem is idézném..)

Womb Raider 2020.05.08. 10:54:53

@Frau Untermensch4: Az eszünk tesz minket emberré, nem az, hogy ügyesen kurkásszuk, nyalogatjuk a falkatársakat.

Meg, tudod, mindenki azzal vitatkozik, amije van. ;)

Újra megkérdem, miből tudod, hogy a meghozott döntések, cselekvési tervek rosszak, ha még csak vázlatosan sem tudod azt, mi lenne (és miért) jó? Nem kell a szokásos mellébeszéd, az taga és Vitéz reszortja, ne vedd el a munkájukat! Több együttérzést!

2020.05.08. 11:00:22

@Womb Raider: amije van... mondod.
Neked folyamatos ingerenciád arra, hogy mindenképpen vitatkozz mindenkivel.

Womb Raider 2020.05.08. 11:33:54

@Frau Untermensch4: Továbbra sem érted.. akkor próbálom más irányból.

Az általad leírtakért való minimális felelősségvállalással. Nem tudom, hogy hogyan tudod összeegyeztetni a kigyúrt empátiád és a másokért való aggódásod azzal, hogy egyrészt irracionális elképzeléseket próbálsz eladni nekik (festett egekbe bámulni kancsalul..) másrészt próbálsz kétséget elplántálni köztük, hogy hát hiszen ti itten át lettetek dobva a palánkon, itt nem egy kvázi vis major est forog fenn, hanem a kormány felelőtln politizálása dönt benneteket nyomorba.

Nos, nem tudom, így átmegy-e, de illúzióim már régen nincsenek.
Továbbra is adott a lehetőség, hogy logikus érveléssel elmagyarázd, miért is helyes inygyenpénzt szórni a nép közé.. ha a forrásokra is kitérsz, azért pluszpont jár.

Womb Raider 2020.05.08. 11:34:45

@Frau Untermensch4: Ja..és tudom, nem megy, hogy ne füllents, csúsztass.. de nem vitatkozom mindenkivel ;)

2020.05.08. 16:07:53

@Womb Raider:
"z a Csehák Juci (született Békesi Lászlóné..) aki a csernobili balesetet követően buzgón ügyködött azon, hogy a drága jó pógárok ne zaklassák fel magukat és nyugodtan fogyasszanak primőr zöldségeket, hiszen semmiféle szennyezés nem jutott ki az erőműből"

a orbán (született orsós) meg továbbfejleszti a paksi atomerőművet, hogy a pógárok mégnyugodtabban fogyaszthassák a zőcségeket.

temeg tovább írod a zőcségeket.

2020.05.08. 16:13:32

@Womb Raider:
"drága jó pógárok ne zaklassák fel magukat és nyugodtan fogyasszanak primőr zöldségeket, hiszen semmiféle szennyezés nem jutott ki az erőműből"

örüjj neki, mer akik meg tovább fogyasztották azokból lettek a fidszzombik.

Womb Raider 2020.05.08. 16:26:42

@vitéz Beverneky: Szörnyű, mennyire buta vagy.

A Paksi atomerőmű három évtizede adja a hazai villamos energia termelés ~felét. A fogyasztott energia 35-40%-át.
Számold végig ezt az időtávot és számold ki, mennyi szennyezést jelentett volna az ország területén élők számára, ha ugyanennyi villanyt más forrásból kellett volna előállítani ~20 éven át teljesen és az utolsó tíz évben a megújulók belépésével többségében.
Hány ember halálát okozta volna az a szennyezés.. és mesélj arról, hány ember halála írható Paks számlájára? Mekkora mértékben növelte az ország lakosságát érő háttérsugárzás szintjét? Mi 'sugároz' jobban, egy szénerőmű salakhányója, vagy a Paksi atomerőmű?

Arról is lehetne beszélgetni, hogy mennyivel lett volna környezetrombolóbb (és drágább) a fosszilis ehordozókon alapuló termelés.

Ugyanígy bődületes tudatlanság párhuzamba állítani Paksot Csernobillal. Két gyökeresen eltérő technológiájú, szerkezetű és műszaki színvonalú (és célú) erőműről van szó. Paks II egy még fejlettebb és fokozottabb biztonságú reaktorcsalád köré épülne.
Műszaki, energetikai és gazdasági szempontból jó döntés.. nagyjából az egyetlen lehetséges is.

Az kevés, hogy te idebüfized, (kedélyes cigányozással bevezetve) hogy nem kő ez nekünk.. de jó lenne hallani, hogy mire is alapozod ezen meglátásod?
(az is elég, ha kifejted, hol látsz te zöldségeket?)

2020.05.08. 21:01:41

@Womb Raider:
szörnyű milyen okos vagy!
ha így lenne, csk mwgkéne dupláznunk és az egész országot ellátná villenergiával.
ha megtízszerezzük (mi az nekünk)
európát ellátnánk.
ha meg bekrepál egyből az egész földet.

amikor csernobil, és kukusima felépült azokra is aztmondták, hogy 100% biztonságos!

2020.05.08. 21:01:58

@Womb Raider:
szörnyű milyen okos vagy!
ha így lenne, csk mwgkéne dupláznunk és az egész országot ellátná villenergiával.
ha megtízszerezzük (mi az nekünk)
európát ellátnánk.
ha meg bekrepál egyből az egész földet.

amikor csernobil, és kukusima felépült azokra is aztmondták, hogy 100% biztonságos!

2020.05.08. 21:02:05

@Womb Raider:
szörnyű milyen okos vagy!
ha így lenne, csk mwgkéne dupláznunk és az egész országot ellátná villenergiával.
ha megtízszerezzük (mi az nekünk)
európát ellátnánk.
ha meg bekrepál egyből az egész földet.

amikor csernobil, és kukusima felépült azokra is aztmondták, hogy 100% biztonságos!

Womb Raider 2020.05.09. 10:20:00

@vitéz Beverneky: "ha így lenne, csk mwgkéne dupláznunk és az egész országot ellátná villenergiával."
Azok közül, amit leírtam, mit vitatsz? (Az nem válasz, hogy mindent..)

Hogy miért nem építünk rögtön két atomerőművet ? Összetett, többrétegű a kérdés, nem is kell, hogy elolvasd, megérteni nem is hiszem, hogy képes lennél.. de talán van valaki, aki gondolkodóba esik, vagy kétségei támadnak a hozzád hasonló buta és a politikusokhoz hasonló számító emberekből álló atomellenes lobbi hitelességét illetően.

Miért nem építünk 4 új reaktort? Egyrészt pénzügyi lehetőségeik behatárolt volta miatt, másrészt szakmai érvek is amellett szólnak, hogy a minimális (jövőbeli minimális) rendszerterhelésnél sokkal nagyobb, kevésbé manőverezhető termelőegységek létrehozása nem szerencsés.
mavir.hu/web/mavir/rendszerterheles
Egy átlagos időszakban 4-6GW a fogyasztás, bár a mostani extrém ipari leállások mellett ennél alacsonyabb völgyidőszaki fogyasztás is előfordul, miként évről évre feljebb csúszik a csúcs fogyasztás, már 7GW felett járunk.
Az atomerőművet ennek alapján valahová 3-4 GW környékére érdemes belőni, a tervezett blokkokkal ez 2.4 lesz.. de tulajdonképpen a 3.6 még elfogadható (a jövő trendjeibe még belefér.
Az atomerőmű alaperőmű, a hálózaton folyamatosan igényelt, egy meghatározható szintet meghaladó igény erejéig forrást biztosít.
Egy robosztus és a kor kivánalmaival szinkronban lévő energetikai struktúra/hálózat..grid.. emellett több különböző forrást is képes integrálni..sőt, szükség is van ezekre. Ezek lehetnek 'hagyományos' fosszilis és a divatnak megfelelő megújuló források. Nálunk ezek közül érdemben a szél és a napenergia jöhet szóba, a közhiedelmekkel ellentétben a geotermikus nem jelentős mértékben és ugyanígy a vízenergia sem. A domborzat ezt eldöntötte.
A fosszilis lehet lignit és gáz, a súlypont a reakciósebesség és a környezetterhelési normák szigorodása miatt a gáz felé tevődik. Ez sajnos azért továbbra is CO2 forrás és nem feltétlen olcsó hosszú távon. Viszont a megújulók termelésének hullámzását grid méretű tárolási kapacitás (ellfogadható áron nincs elérhető) hiányában a terhelés és a fogyasztás hullámzásának kiegyenlítésére muszáj igénybe vennünk gyorsan szabályozható és indítható gázturbinás/kombinált ciklusú gázerőműveket. Az atomerőmű lomha, de 1.5 éves kampányokban az élettartama 90%-án rendelkezésre áll.. a megújulók napi ciklikussága rászuperponálódik egy évszakos ciklikusságra és az időjárás változékonyságából fakadó ingadozásokra.
Ezért szükséges egy összetett energetikai rendszer felállítása, aminek minden eleme fontos és meghatározott célból van beépítve.

"amikor csernobil, és kukusima felépült azokra is aztmondták, hogy 100% biztonságos!"

Az atomerőműről sem állította senki, soha (én biztosan nem) hogy 100%-os a megbízhatóságuk. Ám a nagy számú atomerőmű összesített termelési adatait nézve, vagy csak simán a mi látókörünkbe eső Paksét, láthatjuk, megtermelt energiamennyiség tekintetében a legbiztonságosabb és leginkább megbízhatóbb technológia.
Fukusima egyébként nem a földrengésbe, nem is az azt következő szökőárba 'pusztult' bele, hanem lényegében a japán büszkeségbe. A reaktorok integritása mindkét természeti csapást kiállta, a halálos döfést egy harmadik ok vitte be, ami utólag elemezve lényegében emberi tényező (némi tervezési kockázattal)
Tehát menthető lett volna az összes reaktor, ha szakmai és nem ideológiai-kulturális/politikai megfontolások mentén cselekszenek.
Az ottani reaktor egyébként egy más filozófia mentén épült reaktor, BWR (forralóvizes) és ez némileg sérülékenyebbé is tesz..a Paksre tervezettek VVER típusok, jelenleg a szakemberek szerint a létező legbiztonságosabb konstrukciójúak. Valamint az sem beláthatatlan, hogy hazánkban hasonló természeti katasztrófákra elenyésző, tervezési határon kívül eső a valószínűség.Szökőár esetében kb. nulla. (de ha igen, akkor az már amúgy is eltörli a Kárpát medencét.
"ha meg bekrepál egyből az egész földet."
Ez is szamárság. Volt a bolygó történelmében évezredeken át működő természetes képződmény, ami atomreaktorként működött, lényegében BWR konsstrukció volt, Afrikában..
Aztán jött elképesztően sok felszíni/légköri/víz alatti nukleáris kísérlet. Egészen gigászi is, a Tzar bomba.. volt két városokra dobott nukleáris eszköz és volt néhány nukleáris incidens atomlétesítményekben, reaktoroknál. Két általánosan példaként hozott is..

Nem pusztították ki a földet, nem öltek meg összesen sem több embert, mint Kínában egy vízerőmű gátszakadása.. a világ (a valóság) kicsit más, mint a hatásvadász amerikai filmek, sorozatok.
Arról nem is beszélve, hogy a fosszilis energetika ipar környezeti károkozása, annak következményei nagyságrendekkel súlyosabbak és lövésünk sincs, hogy tudunk-e ezzel még valamit is tenni (szerintem nem kell, alkalmazkodni célszerűbbnek tűnik)
A téma nem fér meg egy kommentben, egy blog méretű érdekes téma, de csak arra igyekeztem rámutatni, mennyire a felszínt karistolod a szamárságaid hangoztatva.

Womb Raider 2020.05.09. 10:47:03

@vitéz Beverneky:
Figyuzz.. ha válaszolok, azon vinnyogsz, ha nem, akkor még elhiszed, hogy igazad van. Dilemma.
Az állításod egy paradoxonba illeszkedő állítás. Már nem kevés alkalommal elmagyarázták mások, sokan, én is, hogy miért paradoxon. De te semmit nem értettél láthatóan és ezért újra és újra ismételgeted ugyanazt.
De ebben igaza van @nosce-nek és még @Frau-nak is.. nem vagyok vasárnapi iskola, bután vénültél meg, már nincs értelme foglalkozni veled.
Úgyis bezárkózol a kis buborékodba, úgyis minden lepereg rólad.

Womb Raider 2020.05.09. 10:59:08

@vitéz Beverneky: Nem én látom így, ezek egészen régről ismert tények.
www.nextbigfuture.com/2012/06/deaths-by-energy-source-in-forbes.html

"de lényeg hogy a szívószál tönkreteszi a földet..."
A nukleáris hulldék kezelése tényleg nem egyszerű feladat, de ha kedvem lesz , kikeresem, hogy (súly/térfogat/toxicitás/környezekárosító potenciál) mik az arányok az energetikai radioaktív hulladék, az ipari/eü radioaktív hulladék, az ipari veszélyes hulladék mennyiségét illetően. Megdöbbentő. A nukleáris hulladék nevetségesen kis térrészben elhelyezhető a csomagolásával együtt is. Valamint léteznek technológiák (spalláció, transzmutáció) amikkel lehetséges az 'átdolgozásuk' és a tárolási időtartam lerövidítése.
Az atomerőművek még így is messze kevesebb hulladékot keletkeztetnek mint pl a szénerőművek ugyancsak radioaktív salak és hamu termelése eredményes. Csak ugye az nem annyira koncentrált.

A központ 2020.05.10. 11:56:29

Tisztelt munkatársaink!

Hétfőtől már csak az 1-es, 2-es, 3-as és 4-es főcsoportokhoz tartozó műszakok kollégái dolgoznak home office-ban.
A többi főcsoport csoportvezetői, műszakvezetői, a home office-hoz biztosított laptopokat és tableteket május 15.-én 14 óráig adják le. Az esetleges készülékhiányok, sérülések, az ezekből adódó kár és a hibás eszközök javításának költsége az eszköz használóját terheli. Az eszközhiányokat és készletváltozásokat az SAP-ba legyenek szívesek felvinni!

A Központ épületében dolgozók kötelesek a járványügyi előírásokat maradéktalanul betartani! A szolgálati kerékpárok és rollerek fertőtlenítéséről a készletgazdálkodási osztály kollégái gondoskodnak.

A blogrombolási osztály kérésére kivonjuk a 9b., 9d. és 11a. műszakokat a B1 blogról. Az új feladatukról az osztály gondosodik és az erről szóló adatcsomagot az érintettek a hétfő reggeli napi utasítás mellé megkapják.
Itt jegyezzük meg, hogy hétfőtől Lilith.inanna.1 kolléganőnk távozik a 7e. műszak éléről és a továbbiakban a 7-es főcsoport csoportvezetőjeként dolgozik tovább. A 7-es főcsoportot eddig irányító Soósné Savanyú Mirella a Központ Bizottságban kap lehetőséget. Lilith.Inanna.1 kolléganőnk már megnevezte utódját, így a 7e. műszakot a továbbiakban Kispál Péter vezeti.

Az érintett munkatársaknak gratulálunk új pozíciójukhoz és sikeres munkát kívánunk!

2020.07.18. 18:14:34

"Ha nem lustálkodtál volna, ha nem blicceled el az evolúciót, most lehetne másként is..

Az eszünk tesz minket emberré, nem az, hogy ügyesen kurkásszuk, nyalogatjuk a falkatársakat.

Há' csak arra gondoltam, hogy a szuperhősök , amikor a nép közibe vegyülnek, olyankor úgy álcázzák magukat, hogy a í latexgatyóra kívülről húzzák a bugyit és maszkot hordanak (gumikesztyűt nem, az már nagyon bonyolult..meg drága!)

Hámozott lufi vagy, két számmal nagyobb kabátban.

Ide jutottál.. zsákutca vagy, az életed fekvőrendőrök végtelen sora, lemaradtál, kimaradtál.."

Utolsó.

Womb Raider 2020.07.20. 10:22:18

@Frau Untermensch4: Látom, unatkoztál..és nem találtad a "Válasz erre" gombot :)))

2020.07.20. 10:32:11

@Womb Raider: nem válaszoltam senkinek, te szerencsétlen, hanem idéztelek a posztból, hogy magvas gondolataid legyenek itt végén zárszónak.
De így marad már megint a baszogatásod és az arra írt válaszom.
Gyagyás troll vagy.

Womb Raider 2020.07.20. 10:40:38

@Frau Untermensch4: Ja.. tényleg. A szokásos mocskos kis provokációd volt. Kettő és fél hónap után 'spontán' idetévedtél egy uncsi hétvégén... meséld a mamádnak..!
Ha én gyagyás troll vagyok, úgy te egy aljas féreg. Kvittek vagyunk?

2020.07.20. 11:09:58

@Womb Raider: nem értem miért problémás neked, ha a magvas gondolataid zárják egy 3670 hsz-es poszt végét.
Tán szégyelled? Vagy nem emlékszel rájuk?
Gyagyás troll vagy.

Womb Raider 2020.07.20. 11:44:21

@Frau Untermensch4: Nem ez a lényeg, feleslegesen játszod a hülyét.. vagy az is lennél?

Normális-e az az ember, aki 2.5 hónap után hirtelen szükségét érzi, hogy annak az embernek a kommentjeit összeollózza, aki állítólag nem érdemli ki a figyelmét.
Miért nem a kölyköddel foglalkozol? Vagy a kutyáddal?

Aljas troll féreg vagy. :)

2020.07.20. 12:02:23

@Womb Raider: nem volt ez hirtelen, a "friss topikoknál" minden belépésnél ott virított a magányosanrejszoló poszt lezáró mondata. Gondoltam legyen már valami értelmesebb. Gondolod, hogy a gondolataid nem értelmesebbek, mint ez: "és evvel bezárt a bazár" és nem értesz velem egyet?
Gyagyás troll vagy :(

Womb Raider 2020.07.20. 12:30:28

@Frau Untermensch4: Tetszik, ahogy teszel-veszel, intézkedel itt a blogon.. mintha már annektáltad volna.

Szánalmas, sunyi troll vagy.

2020.07.20. 12:41:23

@Womb Raider: tőled nem jobban (teszek-veszek)
Utánozni meg majom szokás ("szánalmas, sunyi troll vagy")
egy gyagyás trollmajom vagy :)

2020.07.20. 14:04:07

Csodák pedig vannak, hiszen én is létezem :)

2020.07.20. 17:29:37

@Womb Raider: "Miért nem a kölyköddel foglalkozol? Vagy a kutyáddal?"

"Ó, te ennél sokkal több mindent nem értesz, szerintem próbálj felállítani egy sorrendet és annak mentén pótolni ami még pótolható ;)"

Womb Raider 2020.07.20. 17:39:11

@Frau Untermensch4: Trollkodni csak pontosan, szépen...a falka védelmében.

2020.07.20. 18:23:42

@Womb Raider: te már csak tudod, hogyan kell trollkodni ;)
Én nem tudom, mert nem vagyok troll :)
Gyagyás trollmajom vagy.

2020.07.22. 11:36:39

@Lilith.Inanna.1: ja, csak nem érti meg, hogy egyoldalú, nekem ő nem kell :)

2020.07.22. 12:22:19

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: :DDD
Szeretem, hogy mindig elnevetem magam magától :)

2020.07.22. 12:39:01

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: @Frau Untermensch4: cserébe, hogy kicsit kenegessem hájjal - vagy valami ilyesmi...

1989.április 11:
"Egyetlen ember van a KISZ-esek közül, akit én ismerek, akit komolyan kell venni, ha az ember tárgyal vele, mert az próbára teszi az ember képességeit, az egy Gyurcsány nevű ember. Az összes többi az komolytalan."
Orbán Viktor

2020.07.23. 12:16:14

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: "ÉÉN is buzi VAGYOK!"
"mindig komoly VAGYOK!"
Klára nincs könnyű helyzetben, most már érthető, hogy miért vállal ennyi munkát.

2020.07.23. 21:45:50

"Látom, unatkoztál..és nem találtad a "Válasz erre" gombot :)))

Szánalmas, sunyi troll vagy.

Ja.. tényleg. A szokásos mocskos kis provokációd volt.

Ha én gyagyás troll vagyok, úgy te egy aljas féreg. Kvittek vagyunk?

Trollkodni csak pontosan, szépen...a falka védelmében."

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.07.23. 22:13:19

@Frau Untermensch4: Nézze.
Klárikám soha életében nem dolgozottt. __őőh__ Sosemm válllalt semmmilyen munkátth. Ha arrrra gondól, __ hoggyö ____ Magyarország lejáratásában __ tevékenyen __ részt vesz, _____ akkor azt kell mongggyam önnnek, ___ hogy ez neki nem munka _____ neki ez szórakozás.

2020.07.23. 22:22:46

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: nézze, ha többet foglalkozna Klárával és nem Tymeah után futkosna (a többiről nem is beszélve), nem lenne olyan sokat házon kívül. Foglalja le őt!
Csakis a maga hibája, hogy annyi ideje van. Tisztában van azzal, hogy milyen sok múlik magán?
Legyen már férfi Ferenc!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.07.24. 09:27:12

@Frau Untermensch4: Nézze.
Az az igazsááág _____ hogy undorodom tőlle _____ mint nőtől.

2020.07.24. 09:29:14

@ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY!: nézze, maga a történelmet alakítja éppen, és finnyáskodik?

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.07.24. 10:33:18

@Frau Untermensch4: Alakítanááám ___ de iszonyú nehéz. Majd bele döglökh!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.07.24. 22:19:18

@Frau Untermensch4: Akkkór maga úgy van VELEM, mint ÉN a Torgyánnnnal. Szórakoztató volt de nem hitttemm bennne.
Azért messsssze van még huszonketttő. ____ Gondolja meg. ____ MAGAM köré gyűjtöm az össsszess páártott ____ és ha ___ azzz ____ össssszefogásomra szavazz, __ akkor RÁM szavaz.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.07.28. 12:26:03

@: Magácska meg hova tűnt?
Törölte az utolsó két kommmmmentjét is. Csak táán nem az Indexnél dolgozottth? Alkalmaznám magáát ____ dolgozzzzonn NEKEM!

Womb Raider 2020.07.28. 17:02:24

@nosce: Csak augusztusra terveztem becsomagolni a bőröndjeim, de lehet, most előrehozom!

Ha bevonulnak a kéksisakosok és az összefogás kikiáltja a II. Tanácsköztársaságot én nem akarok a Gulágra menni.. :)

Nevem senki. 2020.07.28. 19:49:42

@Womb Raider: Kivételesen igaza van Ferencnek. Figyeltem ahogy fu4 dorgolozott hozzá, és az utolsó két isteni kommentje tenyleg eltunt.

boborján20 2020.07.28. 20:00:20

@Nevem senki.: meséjj slepy, a pinkfugán miastájsz!:)))

Nevem senki. 2020.07.28. 20:08:34

@boborján20: Láthatod te is. A múltjukbol próbálták fenmaradni azt behalt. :)

boborján20 2020.07.28. 20:13:47

@Nevem senki.: szerintem keveset kommenteltél ott, és keveset szakértettél ott.

így nem is csoda, hogy gajrament:)))

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2020.07.29. 12:20:17

@Nevem senki.: Nézze _________ senki.
Tuggya __ NEKEM mindig igazam van.
süti beállítások módosítása